Servetele, nurofen si tigari.



Cu fiecare apus, mintea mea nascoceste inca o teorie despre relatia mea recent esuata. Astazi, ajutata si de gripa acuta care m-a acaparat, a decis iar sa umble fara voie gandindu-se la un lucru despre care ar trebui sa incetez sa scriu pentru ca totusi, s-a sfarsit.

Nu pot sa nu scriu despre Alex. Nu stiu despre ce altceva as putea sa scriu, avand in vedere ca ii la fel de prezent in gandurile mele cum a fost odata in viata mea.

Pentru prima data ( probabil si pentru faptul ca am stat azi in casa) , imi lipseste.
Nu simt nevoia sa il sun.
Nu simt nevoia sa il vad ...
Dar totusi, imi lipseste.

Imi lipseste "noi", cred ca asta ii .... Desi "noi" nu am fost niciodata prea aproape de perfectiune.

Am decis sa inchei lucuruile cu R. Nu stiu sa fiu singura, dar nici nu ma pot aventura asa dintr-o data intr-o relatie. Nu pot ... Nu mi se pare etic si moral.
Nu sunt pregatita de "relationship " pe facebook , de check inuri cu inimioare sau poze de cuplu.
Voi fi eu al naibii de nesimtita uneori, dar nu as putea sa ii fac asta la Alex si chiar si mie .... Ar fi ca si cand nu as da doi bani pe timpul petrecut impreuna.
Inca nu m-am hotarat ce sa fac cu lucurile de la el. Sunt depozitate momentan intr-o cutie roz, intr-un colt al camerei. Nu pot privi pozele sau vreun obiect.

Un timp,cred ca ar trebui sa am grija de mine. Sa invat sa fiu singura si sa ma bucur de lucrurile mici.


Alex mereu va fi cineva important si tocmai din acest motiv, nu pot, efectiv nu pot sa fac asa ceva .....
Ar insemna sa nu am pic de respect fata de relatia din care am iesit si nu as fi sincera fata de omul care mi-ar ocupa prezentul ... pentru ca nu ar fi cu adevarat o relatie, ci mai degraba, un fel de plasure pus peste o rana mult prea adanca..........

Comentarii