Happy fucking anniversary







7.

Intr-o ora jumatate sunt 7 luni de cand ne-am impacat iar in inca 3 zile un an si 2 luni de cand suntem tot unul cu celalalt ...

Sunt ... Nu stiu. Bine? Nu prea. Depresiva? Putin. Plictisita? La maxim.


Momentan ma aflu pe jos pe holul rece al unui camin impersonal, cu leptopul in brate, castiile in urechi iar tigara in mana drepta. Da, sunt stangace.

Prietenul nu stiu exact ce face sau pe unde ii. Ma simt singura. Clujul ma face sa ma simt asa, mai ales cand Bianca ii acasa. Ca si cand is singura pe lume, fara nimeni si nimic langa mine. Astea sunt si momentele in care dorul de Alex mi se amplifica teribil si tot ce imi doresc ii sa fiu acasa.

Cel mai normal lucru ar fi sa il sun.... Dar cred ca merita si el o pauza. Ii vineri seara. Ii in oras sau dracu stie pe unde cu prietenii lui.

Cea mai logica intrebare ar fi " Dar tu Iulia, de ce nu esti pe undeva?"
Hai sa vedem ...ii petrecere in camin, dar prefer sa stau cu un coridor mai sus, singura.
Un prieten m-a chemat in club. Nu ... Nu am chef de dinastea.
Andreea, suc. Nu .. Nu multumesc. Nu am nici o tragere de inima sa ma aranjez si sa colind centru Clujului.\

I feel sort of broken hearted. Asta ii viata mea de Cluj. Camin, scoala si sport ocazional, iar ca hobby, lipsa lui.
Nu pot sa ies in oras si sa ma simt bine avand in vedere ca ii in mintea mea la fiecare 2 minute.
Nu pot sa fiu fericita cand stiu ca ii aniversarea noastra si nu is langa el.....


Vreau acasa. Vreau la ai mei si vreau la el.


Comentarii

  1. imi pare rau ca nu poti fi fericita cand nu e langa tine, desi sunteti impreuna.
    te poti bucura doar cand il ai in fata...
    probabil te gandesti ca tu il iubesti mai mult ca nu poti merge sa te distrezi fara el dar el fara tine poate.
    exact in aceeasi situatie sunt. si chiar aseara mi s-a intamplat ceva asemanator.

    lasa... saptamana viitoare o sa fi acasa. pentru mai mult timp... gandestete la aia cand nu mai ai rabdare:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Si ma pot bucura cand stiu ca ii in casa :)) Dar nu as indrazni nici sa ii mentionez asa ceva .... Si cred ca ar fi mai sanatos sa incercam sa nu facem comparatia "care iubeste mai mult" ca altfel ... chiar am lua-o razna ....

    Iubim diferit fata de ei. Asta ii. Ii iubim cand dormim, ii iubim cand invatam, cand suntem la cafea, cand mancam ... pentru ca orice moment din viata noastra ii unul atat de bun incat sa ne amitim de ei.
    Dar ei ... se pot concentra pe un singur lucru, nu ca noi. Cand is la suc, sunt la sun. Noi nu existam.

    Ce bine ar fi daca ne-am multumi cu cata iubire ne ofera si nu am face comparatia aia "dar eu il iubesc mai mult"

    RăspundețiȘtergere
  3. te poti bucura de el cand e in casa?
    hmm... neincredere sau te gandesti ca atunci cand e in casa se gandeste mai mult la tine...?
    doamne ce complicate sunt lucrurile si asa vulnerabile ne fac relatiile astea sa ne simtim...
    ma tot intreb de ce cu baietii de dinainte n-a fost asa complicat desi s-au terminat...
    stiu ca raspunsul la intrebarea aia e ca pe asta il iubesc si pe ei nu... dar nu vreau sa iubesc si sa fie asa de complicat.

    inca 4 zile si vineri mergi acasa... sa ai o saptamana cu ganduri cat mai pozitive:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Hai sa fim serioase ... Ca pe oricare ne linisteste mai tare gandul ca X ii acasa, linistit, decat in oras .... La mine momentan sunt putine momente in care ma simt vulnerabila sau in primejdie dar cred ca fara momentele acelea ar fi monotinie ... nici o relatie nu poate fi perfecta.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu