Fericire in lucruri marunte







" Hai sa mergem sa mancam la Mc."
" R. .... Ii 11. E tarziu."
" Tie nu iti e foame? Parca nu ai mancat prea mult azi din cate mi-ai zis."
" Pai nu ... Dar ingrasa."
" Termina cu chestile astea. Arati bine."

.....................

" Esti frumoasa, dulce si draguta."
" Nu, nu sunt frumoasa ...."
" Cum poti sa zici asa ceva? Tu chiar ai complexe? "
" Da ... Sunt grasa si am sanii mici."
" Tu sti oare cum arata o fata cu pieptul plat plat? Termina cu asa ceva, ca esti frumoasa si nu esti deloc grasa. Nu stiu de unde poti sa ai ideile astea."
" Sa sti ca te ador ..." Si l-am strans tare in brate.

Este un sentiment minunat sa te simti apreciat de cel de langa tine. R. imi lumineaza dimineata si imi indulceste noaptea. Imi e ciudat sa aud asa ceva, in mare pentru faptul ca din ultima relatie nu am auzit decat critici. Ba nu eram destul de buna, ba nu eram destul de frumoasa si slaba, ba nu faceam nimic bine.
Ii normal ca dupa un an jumatate de critici, sa ma simt stanjenita, mai ales ca stiu ca barbatul asta nu asteapta nimic de la mine. Nu spune ce spune, cu un scop anume.

Cand ma tine in brate, ma simt mica si protejata. Ma simt acasa.
Are un asemenea har de a ma scoate din cea mai intunecata depresie doar cu un simplu mesaj de "Buna dimineata."

Imi era dor sa ma simt asa. Sa am pe cineva atent si care sa nu se poata abtina sa nu ma atinga.

Se indeparteaza incet si zambind de langa mine, dar nu imi da drumul la mana.
" Te duc acasa Scumpo?"
" Da..." Chicotesc.
" De ce razi?"
" Tu vezi oare? Dupa atata timp ... Dupa 8 ani, tot ne-am gasit ... Tot am ajuns unul cu celalalt."
Imi zambeste frumos si tureaza masina.




Ps. Sunt blonda. Mai blonda ca inainte, al naibiiiiiiii de blonda. Imi place <3 p="">




Comentarii