Big girls don't cry




Cand imi e frica de viitor, am tendinta sa ma intorc in trecut. Recapitulez in minte toate momentele frumoase si care imi lipsesc doar de dragul de a mi se face din nou dor ... De un anumit El.
Inca mai am sechele.
Inca nu pot trece mai departe ... Din moment ce am atatea intrebari fara raspuns.

Dupa aproape 3 saptamani, in pragul depresiei, am avut curajul sa ii trimit lui Alex un mail.+





From: Iulia Avram
To: C. Alex
Sent: Monday, March 25, 2013 8:44 PM
Subject: Hi.


...........................
http://www.youtube.com/watch?v=noLrCDzAp5M

Tot ce fac, fac doar ca sa te uit.
Nu stiu daca voi ajunge sa zic vreodata in viata asta " El nu mai inseamna nimic pentru mine."
Spuneam ca mi-as fi dat ani din viata pentru tine... ei bine, cel putin sufleteste, am imbaranit 10.
Mi-ai facut tot ce am sperat ca nu imi vei face vreodata.
Te-am urat pentru fiecare noapte in care am adormit plangand si te urasc si acum pentru fiecare iesire in oras pe care o am ...
Doar pentru faptul ca daca as sta in casa si nu as avea pe nimeni langa mine, m-as ineca in lacrimi.

Si totusi ....

Imi lipsesti mai mult ca niciodata.



Inca nu mi-am incheiat socotelile cu trecutul, iar pana nu voi face asta, nu voi putea trai in prezent cum ar trebui.
Nu vreau sa fiu inteleasa gresit. Nu il vreau inapoi ... Dar nu are cum frate, sa nu te apuce dorul, macar de dragul amintirilor bune ...
Iar in momente ca astea, as prefera sa fiu in certuri cu Alex dar sa il stiu langa mine, decat sa traiesc cu teama ca din nou, incep sa ma indragostesc si ca mai mult ca probabil voi sfarsi la fel de dezamagita.

Imi lipseste "Noi" si siguranta. Asta ii tot ....
Iar cea mai importanta intrebare pe care o am si la care nu cred ca voi afla raspunsul vreodata este ..:
"Cand a fost momentul in care ai incetat sa ma mai iubesti si ai renuntat la noi?"


Presimt ca in viitorul apropiat il voi goni pe Mister Dreamy desi inca el este atat de perfect ... dar nu as suporta atat de repede si din nou, sa fiu ranita.......

Iar daca nu ma protejez singura si nu am grija de mine .... Atunci cine o va face?







Comentarii