Ghosts



" .....Breath darling ... Just breath. Don't forget to take a full mouth of air, and then, when you will leave it out of your lungs, leave this town and the boy in the past too. You need to breath and only remain ... with you. ...."


In dulap au ramas maxim 5 rochii si 10 bluze de primavara.
Am impachetat tot, cu o dorinta arzatoare doar de a pleca cat mai departe de orasul asta... Pacat ca in geanta imensa nu mi-a incaput si inima.

Am lasat in Sibiu tot ce imi facea rau.
Nu am mai dormit in ultima seara in patul meu .... Nu de cand ma trezeam noaptea si il cautam pe el. L-am visat in fiecare noapte. Ma uitam spre terasa si parca il vedeam cum imi zambeste si isi aprinde tigara.
Intram in camera, iar ochii in cadeau pe dulapul unde se afla tot ce am de la el si pe noptiera goala de unde lipsea poza cu noi.
Nu mai puteam trai in halul asta .... Asa ca am facut singurul lui care ar fi avut sens in momentul respectiv, am plecat.

" Un bilet pentru ora cinci, dus , Sibiu- Cluj"
" Doar dus, fara intors? "
" Doar dus ......"

Pentru prima data nu stiu cand ma voi intoarce dar nu am de gand sa fie in viitorul prea apropiat. Daca nu ar fi fost vacanta de Pasti, ma indoiesc ca mai puneam piciorul ..." Acasa."

Am ajuns in Cluj .... Inca nu sunt bine. Ceva lipseste .... Cateva zile ... Cateva zile si voi fi din nou ok ... Din nou, voi uita si voi putea zambii cu adevarat.

Aaaa ... Si inca un lucru... M-am intors in Cluj, dar am decis sa nu ma intorc si la Stef. Nu sunt pregatita de o relatie. Am nevoie sa ma gasesc pe mine ... Iar apoi pe cineva.



Nu pot fi in Sibiu. Prea multe fantome, vise pierdute si lacrimi la fiecare colt de strada.
Clujul inca este curat ......




Comentarii

  1. Toate patim asa la un moment dat ... ieri aveam un viitor si astazi se duce totul in van .... E trist doar ca din toata povestea, noi suntem cele care raman marcate .. de amintiri. Sper sa iti revii mai repede. Si eu vroiam sa plec in Danemarca, dar am realizat ca nu era o solutie sa ma duc pana acolo ... doar din lipsa de iubire. Din moment ce scoala este pe primul loc pentru tine, Irlanda ar putea sa fie un lucru bun ....... tu macar sti ca trebuie sa iti revii dupa ceva. Ai norocul asta ... in timp ce eu ... sunt doar pierduta si nu mai stiu nimic :)) pupic :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu