Last night



" I fell in love last night. "
" With the club or what?"
" With you silly ! "
" Oh ...so you felt in love, I like you too ... It's ok."

Imi era dor de viata asta... Imi lipsea , libertatea.

Citesc uneori postari de acum ceva vreme, iar cuvintele imi sunt necunoscute. Incerc sa ma inteleg, dar nu mai pot. Ma gandesc ca daca citesc mai atent fiecare cuvant, propozite sau fraza, poate voi reusi sa ma transpun din nou acolo, sa inteleg ce simteam .... Dar nu reusesc.

Am o viata agitata momentan. Nu stiu cand au trecut deja doua saptamani de cand Alex nu mai face parte din viata mea, pentru ca atatea s-au intamplat ... Am trait in ultimul timp cat nu am trait langa el un an jumatate.
Unul vine azi, iar maine pleaca. Nu incerc sa ii tin captivi. Le deschid usa cu cea mai mare usurinta din lume, de parca pentru asta am fost creata.
Pe multi nici nu ii poftesc inauntru, pentru ca stiu ca nu ar avea rost. Nu sunt pregatita de inimioare si sentimente.
Le cer scuze galant, le explic situatia si ii pun sa imi promita ca daca vor ramane, in zori cand muzica din club se va auzi mai in surdina, isi vor face singuri plecarea, fara sa fiu obligata sa le mai cer eu.

Imi plac fiorii primelor intalniri. Imi place sentimentul de exaltare cand "Crush" imi scrie pe facebook. Ador cand simt ca unul nu isi poate lua ochii de la mine si rad in sinea mea cand realizez ca X o seara intreaga m-a privit neincetat.
Imi lipsea sa ma simt adorata.

Din nou ma simt puternica si frumoasa. Am lumea la picioare si pot face orice din ea....




" Ai incercat sa te reprimi, dar fara prea multe sanse si ce ti-a adus? Deceptie, nervi, iubire aruncata la gunoi. Nu te poti lupta cu biologia din tine. Welcome back darling ! "
Rasuna o voce mica din mintea mea ...




Comentarii