Conversatie la cafea




People change ... Everybody lies.



" Esti mai frumoasa, dar parca nu esti tu."
Dar cum ar trebui sa fiu "Eu"?
" Nu stiu ...  Dar tu erai dulce, draguta ... Acum vorbesti altfel, te porti altfel, arati altfel, esti sarcastica, te-ai schimbat de cand ne-am vazut ultima oara."
"Oamenii se mai schimba."


Gandurile imi sunt impartite in zece mii de directii. Problema de acum, isi are rezolvarea in urmatoarele cinci minute. " Eu " pe care o cunosteai era mereu indragostita, iar "eu " de acum .... nici nu stiu.
Ultimele doua saptamani au fost ca o tornada in care am fost prinsa, fara sa mai pot iesi.
Acum sunt "Eu". Inainte sintagma de "Eu" era definita de relatia din care faceam parte, insa acum ca sunt singura ... Ei, e cu totul alta problema.

Avand in vedere prin ce am trecut, cum as putea sa nu ma schimb?
O persoana cu inima franta, nu va mai fi aceasi niciodata ....

" Imi pare rau daca nu ma placi asa.... Inseamna ca nu m-ai cunoscut cu adevarat. "

" Tu nu sti sa fi fericita Iulia, sau, nu vrei. Pe cat de mult iti place sa iubesti, pe atat de mult iubesti sa suferi. Tu iti masori iubirile prin suferinta si te lasi contopita in ele. Cu cat suferi mai mult, cu atat ai impresia ca il iubesti pe X mai mult. Iti place sa fi sfaramata in bucati doar ca sa te recrezi singura, bucata cu bucata... Dar niciodata nu iese la fel, iar mereu cand te intorci la mine, dupa fiecare relatie, tu esti alta...
Mereu mai frumoasa fizic dar tot mai intunecata pe dinauntru.
Fiecare barbat care vine si pleaca, fiecare dragoste ce se sfarseste, te lasa tot mai goala inauntru.. iar intr-o zi, nu vei mai putea iubi.
Fericirea nu te-ar multumi vreodata. Nu vrei sa fi fericita, este prea comun pentru tine. Ai nevoie de focuri de artificii si agitatie.
Ii prea comun sa fi fericita ... Ai o dorinta morbida de a suferi constant si de a te reconstrui singura ....
Dar fi atenta, ca intr-o zi, nu vei mai avea din ce sa te reconstruiesti, pentru ca nu va mai exista nimic in tine Iubito ...."



"Mi-as cere iertare, dar nu pot sa imi cer pentru ceva ce imi place."
"Iti place sa suferi constant si sa te macini singura?"
"Cand nu mai ai altceva de facut ... Singuratatea si suferinta pot fi niste prieteni buni."









Comentarii