On and On







Acum 6 ore deja imi reptam in cap care va fi propozitia cu care voi incepe postarea de astazi :

" Relatia mea cu El s-a terminat oficial azi, in 2 martie. In sufletul meu, a luat sfarsit mai degraba prin 3 februarie."

Din nou, m-am inselat amarnic, lucrurile luand o intorsatura drastica si singurul care s-a adeverit fiind lipsa lui totala de comunicare. Iar m-am trezit in fata lui dand din gura ca o moara stricata.
Sunt studenta la Litere totusi, ii clar ca cele mai mari pasiuni ale mele sunt sa citesc si sa vorbesc.
Nu am nici o problema in a explica amanuntit, direct sau pe cele mai ocolite cai, ce ii in mintea mea intortochiata.

Singurele lucruri care le-am putut scoate astazi de la el au fost "Bine" "Da" "Ok" "Incercam" "O sa fie bine" "Te iubesc".
Aaaa ... si sa nu uitam, privirea pierduta sau opusul ei " Doamne, femeia asta ii nebuna de legat."

Mai mult ca orice, as vrea sa stiu ce se petrece in mintea barbatului de langa mine. Ii ... o enigma totala !! Mai enigmatic ca Enigma Otiliei  sau orice carte scrisa de Eliade.

Dar .... Din  nou, la sfarsitul serii, inca il iubesc.
Si din nou, inca sper ca macar totul de acum sa fie minimul de bine care a fost azi.



Cred ca intr-o buna zi o sa il omor ... Asta daca nu ma baga el in mormant inainte.










Comentarii

  1. de fiecare data cand suntem convinsi ca se termina... urmeaza iar un val de iubire. iar un val de emotii inauntrul nostru care par asa de inselatoare dar ele sunt cele mai adevarate. cand nu poti sa renunti la o persoana indiferent cate probleme sunt... tu te tot zbati chiar daca sansele sunt de partea despartirii si toate semnele arata ca nu trebuie sa continui... tu tot o faci. la fel si el. poate sa-si zica"iulia asta e nebuna cu capul, e mai usor sa-mi gasesc alta care e aici, care e mai calma cu care n-o sa am atatea probleme" dar dupa cum vezi si tu... nici el nu poate renunta la tine indiferent cate probleme aveti. atata timp cat inca e in fata ta... chiar daca zice "da, ok, vedem"... cel mai mare lucru pentru el e ca a venit si e acolo de fata cu tine. e orgolios din cate ai explicat prin postari dar te iubeste. tu il iubesti la fel. el nu arata de cele mai multe ori ce se petrece in capul lui din mandrie/orgoliu, poate chiar teama. aveti tot felul de probleme amandoi dar va iubiti indeajuns incat sa nu vreti sa renuntati. asta o sa duca la un final fericit. niciun lucru frumos si de lunga durata nu o sa se obtina usor. keep going.on and on. nu va lasati. asta e parerea mea de dinafara din ce-ai scris aici. ca un outsider, pot sa-ti zic doar ca in secolul in care traim... ce aveti voi e unic si special. spera in continuare si lupta pentru ca asta e al tau:) ai grija de tine, m.

    RăspundețiȘtergere
  2. Servus,
    Am vazut ca esti activa pe blog. Poate te intereseaza sa si castigi cu el... de data asta un curs foto profesionist :)
    Detalii: http://sibiu.blogalinitiative.ro/campanii/care-sunt-avantajele-participarii-la-un-curs-foto-profesionist

    RăspundețiȘtergere
  3. Si eu am ajuns la aceeasi concluzie ca tine. Stiu ca ar fi un semn de slabiciune sa pun punct, dar cateodata ii si un semn de putere. Stiu ca ma iubeste ... Dar uneori nici iubirea nu ii de ajuns . O relatie nu se poate cladi singura si m-am saturat sa trag tot eu de ea .... Sa ai grija de tine si multumesc ca imi mai scri ocazional.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu