Primavara





Parca nu mai urasc Clujul asa mult. Dupa un an jumatate, incepe sa imi placa.
M-am schimbat mult, dar nu stiu daca el constientizeaza asta ...

Vroiam sa scriu astazi despre primavara, si ce influenta are asupra mea. Vroiam sa scriu despre cat de minunat ii Clujul, despre faptul ca sunt impacata cu ce persoana sunt aici ( precizez, din nou, AICI, gen Cluj)
si ca am descoperit in sfarsit o fericire simpla, prin lucuri banale, de exemplu cafele, plimbari pe strazile orasului dupa ore, sau pur si simplu privind vitrinele de sezon ale magazinelor de decoratiuni. 

Singurul lucru care ma macina, este strict Sibiu. Lucrurile cu Alex sunt ok .... Dar eu inca nu sunt bine. Ma simt singura, single. Nu ma simt ca facand parte dintr-o relatie. Parca am dat cativa pasi importanti inapoi. Nu fac parte dintr-un lucru care mi-l doresc. Relatia mea nu ii in stadiul in care ar trebui dupa atata timp.
Dupa atatea lucuri .... Nu ar trebui sa ma intrebe cineva " Ai prieten" Si eu sa raspund "Nu."
Stiu ca facebookul are 70% din vina .... Dar nu poti sa imi ceri sa am pe facebook single,sa nu imi dau nici un check in, sau sa pun vreo poza, ca si cand noi nu am exista.
Astea sunt cacaturile, stiu bine, dar sunt cacaturile care ma fac sa simt ca nu sunt cu tine. O relatie mai in secret, pentru mine nu ii relatie. Ii efectiv bataie de joc.


Alex si-o pus o ampreuna mare asupra mea si m-a invatat un lucru.. Un lucru mare pentru mine, dar rau pentru el.
M-a obligat sa realizez ca viata mea nu se incheie cu el si ca cea mai importanta persoana sunt eu .... Nu el, cum era candva.
Iar problema ii ca momentan simt ca am de ales intre mine, si noi .... pentru ca nu pot avea grija de 2 relatii. Ori am grija de "noi " ori de mine.

Nu imi mai e frica de despartire, ca stiu ca orice s-ar intampla, voi fi bine. Imi e frica doar de faptul ca ma voi trezi intr-o dimineata si nu va mai fi nimic. Ca ma va suna, si nu voi mai putea spune "Te iubesc".

Voi incerca un timp sa le fac pe amandoua .. Sa imi fac relatia mai solida si sa am grija si de mine ... Dar sunt constienta ca daca si peste o luna lucrurile vor fi ca acum " Avram Iulia Beatrice is single" voi fi single si in viata reala, nu doar pe facebook.

Imi pare rau ca gandesc asa ... Si ca simt ce simt ... Dar fiecare are o limita, iar a mea a fost atinsa de mult si nu stiu cat voi mai fi in stare sa trag de ea, sa o prelungesc.
Regret ca stiu ca daca ar citi asa ceva, nu i-ar cadea bine, dar nu imi pare rau pentru El, cat imi pare rau pentru sufletul meu, pentru cat l-am chinuit un an jumatate si ar fi o mica sansa, ca toate eforturile si prin care a trecut, sa fie in zadar...

Nu pot sa ma iubesc si pe mine, si pe el, pentru ca nu poti iubi un lucru care iti face rau intentionat. Chiar cred ca am de ales intre a avea o relatie cu mine, sau una cu el.


Dar sa lasam tristea deoparte, ca ii prea frumos afara pentru depresii, iar eu, in Cluj, sunt fericita ! o primavara frumoasa tuturor :*



Comentarii