Happy !!!!!



" Why are you so happy girl? "
" Because I think I'm in love.... "
" Again ? :)) "
" Sa privim partea pozitiva, cum imi vine, asa imi si trece."
" Asta da .... "


He's dreamy, he's perfect. He's the kind of guy I would stare at for hours. Perfect smile ... Perfect abs ... Perfect style, class, mind and body.
............ He is so sfshdrjdjhazgfahdh !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Probabil asta va fi si ultima data cand voi scrie de acest "New", in mare parte pentru ca ii genul de "Cluj guy", adica nimic prea serios, insa tot ce stiu acum ii ca sunt al naibii de fericita.
De cand sunt in Cluj si in special in ultimele doua zile, zambesc fara motiv iar inauntrul meu danseaza fluturii.

Eeste frumos sa ai un "Crush". Sa simti ca iti bate inima cu putere doar cand apare online la chat si sa sari in sus cand iti scrie sau iti da un mesaj de noapte buna care te da efectiv pe spate.

De mult nu m-am mai bucurat de prezent. Am trait tot cu frica viitorului, fara sa imi aduc aminte ca trebuie sa traiesc macar putin ...

Clujul imi prieste. Nu cred ca in viitorul prea apropiat voi pune piciorul in Sibiu, decat daca va fi vreo urgenta.






Ps. presimt ca in acest weekend mi se va face dor de Cozma, in mare parte pentru ca Bianca va pleca acasa deci , activitatea mi se limiteaza la -75%.



Comentarii