Tigara de dupa.





Seara s-a lasat cu rapiditate. intunericul a invalui totul. Coridorul era mai rece ca de obicei, iar tigara mai tare.
" B. honey ... Cred ca atunci cand intram in camera ii voi scrie lui S. Am nevoie de el ...."
" Iar? "
" Cam da."

Nu am intrat bine in camera, cand ochii imi fugira la casuta de la facebook, care palpaia luminos.
" Hey, will you come tonight? "
" In half an hour. It's ok ? "
" Yes."

B.... asta e telepatie.


L-am gasit fara tricou, concentrat la calculator, cautand nu stiu ce program. Era incordat. In semi lumina din camera i se vedeau bratele mari, pectoralii perfecti, tatuajul de pe interiorul bratului stang iar ochii in sclipeau in lumina ecranului.
Era frumos. Frumos ca ultima data cand il vazusem.
Intr-un mod foarte bizar, am simtit mereu siguranta la el, intre cei patru pereti ai universului sau, in care stiu ca stau pe o perioada nelimitata fara chirie, asa cum si el sta la mine.
Stiu ca el nu o sa plece decat atunci cand pasiunea o sa dispara.
Multe s-au aruncat cu capul inainte sperand cu naivitate ca el va dori sa le cunoasca si a doua zi de dimineata, dincolo de asternuturi, amagindu-se cu gandul ca poate odata, vor primi in schimb "iubire" de la un barbat care nu are nimic mai mult de oferit decat o noapte, poate mai multe in cel mai fericit caz, de placere.
Cum spuneam, el nu vrea sa isi lase amprenta asupra sufletului nimanui.
El spune din start ca nu v-a sta niciodata prea mult si in zorii zilei va disparea precum noaptea la rasarit, lasand in urma doar un vis frumos.

L-am inteles si am acceptat, pentru ca amandoi aveam aceelasi gol in suflet.
Ne-am intalnit intr-o noapte de 29 ianuarie, in care nici macar nu mai contau gradele in minus cat timp aveam  un adapost .... El in mine iar eu in el.

Cand ii pasesc in casa, nu mai sunt musafir. Cu fiecare vizita , chiria inexistenta mi se prelungeste si ma linisteste faptul ca mai mult de atat nu va fi vreodata.
El nu a incercat sa ma schimbe si nici nu o va face.
El se multumeste asa cum sunt si nu imi pune intrebari.
Doar priveste ... asculta ... Si ma face fericita.


Parca avem un pact silentios. Noi nu ne cunoastem decat atunci cand avem nevoie, noaptea tarziu.
Intr-un fel ciudat, mi-a lipsit.



Si am ajuns acasa ... obosita si mirosind a el , gandindu-ma cat de asemanator este cu Christian Grey ....
Beautiful, kinky ... and oh my fucking god .... good.









Comentarii