Hai sa ne certam ca incepem sa ne iubim.








In intunericul clubului disturbat doar de luminile colorate si agitate, sorbeam din pahar uitandu-ma fascinata la barbatul de langa mine care ma manca din priviri.
La un moment dat, il vad cu o privire trista pe chip, cum se aseaza. Imi fac loc prin multime sa ajung la el.
- Ce ai love?
- E prea repede.
- Ce e prea repede?
- Noi. Totul.
- Am nevoie de aer. Vi pana afara?
- Bine scumpo.
Ma ia de mana protector si ma scoate din clubul aglomerat. Ne oprim pe o banca in apropiere si isi aprinde tigara, ganditor, fara a ma privi. Se uita in gol. Dupa cateva clipe de tacere morbida, trage o gura sanatoasa de aer in piep, ma ia in brate si ma saruta pe frunte.
- Esti bine?
- Eu sunt ok.... Dar tu ce ai?
- Nu e bine ce facem. Nu e normal ce e intre noi. Nu e ok ca ma gandesc la tine incontinuu si ca turbez de fiecare data cand altul te priveste.
- Tu cum crezi ca ma simt si eu? Crezi ca imi place ca adorm cu gandul la tine? Crezi ca imi place ca daca nu vorbim doua ore ma invart nervoasa prin camera?
- Stai linistita ca asa sunt si eu !!! Si nu e normal !!!!
- Dar eu stiu ca nu e normal nu e nevoie sa imi spui !!!!
- Si atunci ce dracu facem ??? Iulia, nu mi s-a intamplat asa ceva niciodata, cu nici o fata !!! E mult prea repede si prea intens totul !!!!
- Ce dracu sa facem ..... Ne iubim.... Pentru ca in clipa asta nu as vrea sa imi imaginez cum ar fi daca maine nu ai mai fi aici ....
- Cred ca ma indragostesc de tine tu fata.
- Eu cred ca m-am indragostit deja ...
- Doamne ce imi faci.
- Taci naibii din gura si saruta-ma love .....

Si am ramas amandoi imbratisati, in tacerea si intunericul noptii ... Doar cu noi si cu teama unu de celalalt.
Cu frica sentimentelor.







Comentarii

  1. ma bucur mult pentru tine!
    si eu sunt fericita. un anumit "el" ma face sa fiu. si mi se pare ca e o fericire pura in care nu ma mint cum o faceam in trecut. simt ca am renascut! cand cineva e indragostit de tine nu te face sa te simti mic sau neputincios. iti da incredere in tine si te face sa te simti...bine:)

    ai grija de tine!

    incearca sa faci totul diferit de cum a fost in relatia ta trecuta si invata din greselile de acolo. e doar un sfat. eu asa incerc sa fac.
    te pupp

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur sa aud de tine !!! Chiar ma gandeam zilele astea ce faci :* Greseli tot vom face ... asta e nastura umana ... Dar tot ce putem spera este sa nu le repetam pe cele precedente ... Ai mai vorbit cu fostul?
    pupiccc :*

    RăspundețiȘtergere
  3. am vorbit duminica.
    mi-a zis "ma bucur ca m-ai sunat" si am zis "si eu ma bucur" si a zis "de ce?" si am raspuns ca ma bucur ca am fost impreuna 2 ani si ceva. am mai vrut sa-i spun ca am invatat tot ce sa nu fac in alte relatii si aveam parca atatea sa-i spun... dar cand l-am auzit am simtit doar nevoia sa inchid scurt si sa il sun pe cel de acum:)
    fostul crede ca o sa revina impacarea peste ceva timp... eu cred doar ca sunt mai fericita ca niciodata si ca n-o sa ma mai las sa ajung acolo niciodata.
    de multe ori cand sunt cu cel de acum astept sa se intample ceva rau pentru ca asa eram obisnuita. astept sa ma raneasca pentru ca asa eram obisnuita. dar vad ca lucrurile raman asa. bune. nu se mai schimba in rau. si sunt... fericita.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu