Nesomn






Bring your love baby, I can bring the shame ...
Bring the drugs baby, I can bring my pain.



"Ai face bine sa nu te indragostesti de mine."
Offf iubire .... Chiar ai impresia ca am nevoie de asa ceva momentan?
Imi pare rau sa te dezamagesc ..... Dar nu.

L-as fi luat in brate si i-as fi spus ca si eu sunt la fel de dezastru ca el, sa nu isi faca griji.

Nu imi amintesc ultima oara cand am dormit atat. M-am trezit cu ploaia in geam si sufletul in cutie.
Simt ca ceva imi lipseste.
Normalitatea ?
Rutina ?
Sau poate doar poate ... O seara in care sa adorm linistita si sa am ordine in ganduri ...?

E joi dimineata si ploua.

Imi e dor sa inlocuiesc The Weeknd cu Celine Dion si alte melodii de dragoste, cred ca asta ii.
Dar inca nu sunt pregatita ..... Mai am nevoie de "eu"  .... macar ceva timp.
Imi place prea mult sa traiesc prin "mine" si nu printr-un X-ulescu.



Comentarii