First kiss



..........................

- Na sti ceva ? Sa ma pupi !
- Oricand.
- Na bine fra .... Acum !
- Bine fra.
- Ce?
- Bine, Imbraca-te.
- Iulia, imbraca-te. Ne intalnim la jumatatea drumul, in 5 minute am iesit din casa.
- Ok.


200, 300 de metrii, cat ar fi fost jumatea drumul, am vorbim incontinuu la telefon. Il zaresc. Hmm ... Inalt, blond cu ochii albastrii, bine facut. Inchidem telefonul la  5 metrii unul de celalalt.
- Buna.
- Buna.

Si l-am cuprins cu mana de cap iar el si-a incolacit bratele in jurul meu .... Si ne-am sarutat.... Pentru prima data, in mijlocul noptii, in fata la Fsega.
Hmmm ... Bun esti tu.

In 2 ore avem the third date. Deja number four and five sunt planificate pentru saptamana asta. Chiar il plac. ... Adica ce nu ar fi de placut?
Aspect exterior dragut, inalt, bine imbracat.
Student anul 2 politehnica ( ca atare, are si ceva in cap)
Si o minte .... Care ma blocheaza pana si pe mine si ma face sa ma inrosesc.
Hello new boyfriend :*

M-am trezit mai fericita ca niciodata. Nici macar nu imi aduc aminte ultima data cand dansam prin casa ....

Ohhh fuck ! I need to call Stef sa il anunt ca totul e gata !




And ps. Mi-am mai facut un tatuaj si l-am modificat pe cel cu A :">
Aveam scris " A infinite love." Corect gramatical, ar fi fost "An/" dar am lasat A de la Cel Al Carui Nume Nu Trebui Rostit. Ieri am pus si "N-ul" la locul lui.






I've got a big ass gun on me !!






Comentarii