Curatenie in suflet








One for the money, two for the show.




M-am trezit de dimineata cu o scarba incredibila de ... Oameni.



Mi-a spus cineva odata ca am tendinta de-mi complica viata degeaba. Cu cat universul meu cuprinde mai putine suflete, cu atat voi fi mai linistita.
Am trait dupa regula asta un timp, dar dupa "marea despartire" am simtit nevoia sa ma inconjor de lume. Sa nu fiu singura ,sa nu ma simt parasita.
Am inceput sa fiu mai sociabila si sa am incredere.
Gresala mare ...

Ma depaseste prostia unora. Imi provoaca sila.
Mi-am promis odata ca nu ma voi certa cu nici o prietena pentru .... Unu.
Am ajuns in situatia asta dint-o tampenie. Dintr-o incercare de a avea grija de o "Ea" sa nu fie dezamagita de un "El".

Imi pastrez ideea generala. Prietenii vin si pleaca, iar eu nu am nevoie de cineva in viata mea care nu are nevoie de mine.
E simplu, nu?

Am decis sa modific categoria pesoanelor " Imi pasa."
Minerva. Lucia. Bianca. Adina. Miruna.
That's all.
These are the people I would die for.


Si am decis sa ii mai ofer lui L. inca o sansa. Rar gasesti pe cineva care sa te accepte asa cum esti si sa nu incerce sa te schimbe. Iubirea este ca un joc de sah.
Mereu unul pierde ... In general cel care iubeste mai mult, iar eu nu vreau sa mai pierd.
Ma pot complace intr-o realitate in care sa fiu iubita mai mult decat iubesc.
Cred ca asta este cheia unei realatii de durata in cazul meu.
Iubirea mintala, nu cea platonica.
Iubirea cerebrala, nu indragosteala de moment.

Let's start pretending so the show will go on.






Comentarii