Taylor Swift and love songs mood.







 You had me at the first "Hello".


.............. Si ma tinea strans in brate, protejata de frig, pe malul lacului, privind spre apa linistita si invalurita in intuneric.
- Ma simt ciudat.
- Adica cum ciudat ..? Ciudat intr-un sens bun sau rau?
- Linistita, calma, impacata. De parca cand sunt cu tine, sunt in siguranta si stiu ca este prea devreme sa iti spun chestii dinastea, dar asa ma simt ........ Si e ciudat ca este mult prea repede sa ma simt asa.
Ma saruta, zambeste si ma strange si mai tare la piept.
- Asta este un lucru bun, nu?
- Ca ajung din nou sa fiu vulnerabila si ca ma gandesc la tine de cand ma trezesc pana adorm? Ar putea fi un lucru bun, daca as sti si ce este in mintea ta.
- Ceva bun in legatura cu tine. Asta simt. Chiar te plac. Sunt barbat si nu sunt genul sa spun asa ceva.
- Cred ca ma indragostesc.
- Nu spune asa ceva.
- De ce?
- Pai ... Daca nu simt , nu o spune.
- Pai iubire .... De ce as spune ceva ce nu simt?
- Nu stiu.
- De ce naiba iti este asa frica?
- Ca poate ajung sa imi fac sperante si ma trezesc si maine nu mai esti aici.

........................................................................................................................................


 Asa gandesc si eu. Si eu am teama ca poate maine ma trezesc si nu mai este aici. Doar ca .... Este ciudat cand iti dai seama ca si persoana de langa tine are aceleasi ganduri.
Este dragut sa simt ca cineva chiar te vrea.
Ca exista o persoana, care si-ar face timp pentru tine la orice ora din zi si noapte si carui ii este teama ca ... Te poate pierde.

Stiu ca lucrurile intre noi au evolutat extrem de repede. Am ajuns cu L intr-un stadiu in care mi-a luat un an sa ajung cu Alex.
Si e placut..... Dar in aceelasi timp, al naibii de infricosator.







Comentarii