" 2 Baileys, please ! "







" You said you will love until you die ... As far as I know, you're still alive."





Vocea lui era incarcata cu atata calmitate, inca ai fi spus ca vorbim de doi necunoscuti, nu de noi. Ma simteam dezarmata in fata resemnarii cu care acceptate situatia.
Din doi oameni care formau odata un intreg, am ajuns doi straini. Doi straini, care parca vorbeu la bar despre povestea altora, nu a lor.

Mi-a spus ca m-am schimbat. Ca nu mai sunt aceea Iulia pe care o stia el. Ca nu ma mai recunoaste.
Dar iubitule .... Mi-ai frant inima incontinuu. Cum ai fi vrut sa raman aceeasi?

Sunt imuna. Nu mai simt nimic. Sunt goala si rece. Zambetul imi este de politete, iar lacrimilor le-as da drumul, dar pacat ca in atata timp au secat toate.

Tu esti singura persoana care inca mai trezeste ceva in mine.
As vrea ca tu sa nu mai fi tu, sa fi parte din mine, sa te consum, sa te urasc cu dragoste, sa te rup in bucati si sa calc in picioare toata partea din tine care odata a scos la iveala tot ce era mai bun din mine iar acum a trezit la viata tot ce era rau.
Vreau sa suferi si tu, sa plangi, sa strigi, sa te doara.
Ura si iubirea mea nu au margini. Doar tu ai scris capitolul final in cartea vietii tale.

Iubirea nu te lasa la fel. De acum inainte totul va avea alt gust, alt sentiment, alta insemnitate.

M-am imbolnavit si am ajuns sa imi tusesc si ultima urma de umanitate din mine. Mi-ai zdrobit pana si fiecare particica din cea care am fost candva. Ma intreb daca vreodata voi mai fi capabila sa iubesc atat de mult. Poate ca nu, dar cel putin nu voi mai suferi.



Ar trebui macar sa iti para rau ca m-ai distrus.








Comentarii

  1. nu are cum iulia
    nu are cum sa nu se gandeasca la tine, sa nu-i para rau, sa nu se mire de ce-a putut sa faca din tine... nu are cum, credema. se gandeste. dar nu zice. nu arata. nu...
    in schimb isi pune masca de orgoliu in care arata tuturor ca e bine. moare pe dinauntru si poate nici el nu realizeaza inca. dar o sa-l vezi. o sa-l vezi in cateva luni, poate chiar un an... o sa auzi de el ca l-a vazut vreo prietena de-a ta la strand sau club pe A cu una, si a2-a zi cu alta, si a3-a zi vorbea cu alta. si atunci sa sti... ca e cel mai pierdut om din lume. barbatii sunt cu multe femei cand au multe insecuritati si se simt pierduti. felul in care una se-mbraca pentru el ca sa iasa la un suc lui ii da o doza de incredere. incredere care dureaza cat? 10 minute?
    stai linistita. n-o sa existe alta ca tine pentru el.
    femei neinsemnate o sa tot fie. dar tu? sa stie el ca cineva avea un tatuaj care avea legatura cu el, dormea cu o bluza de-a lui, se gandea la el tot timpul, venea pentru el acasa si cel mai important IL IUBEA. pana si ideea de sex era mai calda:))
    e mai pierdut ca tine. dar n-o arata. poate nu-si da seama inca. da-i ceva timp.


    in fine, sa zic ce voiam sa zic de la inceput: sunt mirata! si mandra! si si si tot ce vrei intr-un sens bun! nu stiu cum ai putut sa legi 2 cuvinte langa el, eu sunt sigura ca de-l vad imi lipesc palma de fatza lui intr-o fractiune de secunda fara s-o gandesc de 2 ori.pentru noptile alea nedormite, pentru rimelul ala risipit aiurea ca oricum imi curgea pe fata cand o dadea el in bara... pentru ganduri si tot ce mi-a facut rau. in schimb tu... tu ai facut ce-ar fi facut o femeie puternica si hotarata: ai vorbit cu omul si ai tras niste concluzii. ma bucur!!! oricat de greu e si oricat de bine-si joaca el rolul de om indiferent... sti ca nu-i asa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu ce simte si ce nu simte, dar e ciudat. Stai linistita ca am reusit sa vorbesc cu el doar pentru ca m-am ametit bine de tot :)) Ca daca nu ... Ma indoiesc ca ii aruncam si o simgura privire.
    Ma enerveaza Sibiu. Peste tot, ori dau de el, ori de ceva care imi aduce aminte. Fiecare colt de strada si loc e ca o plimbare pe aleea amintirilor, iar atat de groaznic ma plictiseste orasul asta, inca ajung sa ma gandesc la el si iar sa imi pun intrebari la care nu stiu daca voi primi raspunsul vreodata.
    Si ca ziceai de 2,3 .... Dar si viata mea este un dute vino incontinuu. Imi place de toti si de nici unul. In fiecare caut ceva, dar nu stiu ce, iar dupa 2,3 intalniri, incet sa iau distanta ...
    Vreau un barbat langa mine, dar in aceelasi timp, nu.
    Ma gandesc cu groaza ca poate nu voi fi in stre SA MAI IUBESC CU ADEVARAT VREODATA.
    Si faptul ca fac ceea ce fac, nu cred ca inseamna ca si eu sunt al naibii de pierduta ... Doar ca momentan ... I don't give a shit. Am ajuns sa ma iubesc pe mine atat de mult, incat de viecare data cand ma uit in ochii unui barbat care incepe sa imi vorbeasca de luna si stele, il indepartez. Cred ca inca nu sunt pregatita sa ma deschid cu adevarat in fata cuiva.
    Am senzatia ca nici unul nu merita nici macar minimul de efort.

    Ps. Tu ce mai faci? Ai mai vorbit cu el?

    RăspundețiȘtergere
  3. am vorbit. sec. prieteni. amici. cunostinte... cine stie ce naiba suntem ca nu ne vorbim cine stie ce. el e fercit momentan(sau asa da de inteles) eu sunt... bine. de cate ori mi-e dor sau ma gandesc la el incep ori ca imi zic ca am altul mai bun de 10x ca el ceea ce e adevarat... ori incep sa-mi amintesc cat de urat era langa el. plans, certuri, intrebari"ce face cu cine-i unde-i???" e ok... eu sunt tare linistita si nu cred c-am ras sau am zambit mai mult in luna asta fara el decat in aia 2 ani. si a fost zambet si ras adevarat. fara ganduri sau zambete fortate cum erau langa el.
    mi-am (re)gasit prietenii si am cunoscut o gramada de oameni. ies des, am grija de mine, invat si dorm. cam atat:) si e perfect. imi amintesc cand eram cu el stateam in casa. plangeam si ma gandeam "ce face, oare m-a mintit, e acolo unde zice..??" mergeam la scoala unde nu ma puteam concentra, veneam acasa si ma gandeam iar. asa imi petreceam zilele. asteptand sa vina vineri acasa, sa ne vedem vineri si sambata si in rest eu la scoala si acasa. unde ma gadeam, plangeam si analizam tot ce facea.
    obsesie, te gandesti, asai? a ajuns o obsesie pentru ca oricat ii dadeam nu era de ajuns, asa cum scrie si in postarea de dinainte in care vorbeai cu M. si pentru ca lui nu-i ajungea eu ma obsedam sa caut problema. De ce nu-i multumit? si de acolo sti tu mai departe... pentru ca asa a fost si la tine

    si tie ti-e mai bine fara el doar ca nu vezi inca.
    esti un pic prinsa in trecutul ala in care credeai ca iubesti si iubirea inseamna sacrificiu maxim si plans si efort si altele... asa mult ai stat in acelasi rau incat te-ai obisnuit cu el.

    dintr-un serial care-mi place era ceva de genul
    "You can`t just run back into the past just because it`s familiar. Yes, it`s tempting, but it`s a mistake."

    RăspundețiȘtergere
  4. Bun citatul. Ar trebui sa il tin minte. Ma bucur ca esti fericita si ai dreptate. Si eu am trecut prin aceeasi chestie. Obsesie ... Obsesia de a fi mai buna pentru el ... Obsesia de a fi indeajuns ... Obsesia a de afla ce nu este bine si ce pot face ca sa fie ok ..... La fel ca tine, si eu ies mai des, rad mai des, sunt mereu inconjurata de lume si este mai bine ... pana intr-un punct. pana in momentul cand sunt singura cu gandurile mele.
    Si sti, nu ma intorc inapoi la relatie. Nu ma gandesc ca imi lipseste, ca as vrea sa ma sarute, sau sa adorm langa el .. Imi lipseste mai mult ca persoana. Pur si simplu sa stau de povesti la un suc.
    Nu a mai ramas nici cea mai mica atractie sau scanteie, iar problema cea mai mare este ca asta simt pentru toti.
    Nimic nu ma incanta. Nu ma face sa tremur.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu