50 Shades of Fucked Up






Club.
Whisky.
Bianca.
Lucia.
Neamt dragut.
Dopatu'.
Mister dinero.
MC.
L. Poli.
Shoturi.
Fotograf.
Nopti albe.
Gene false.
Tocuri.
Pupic.
110 km la ora.
Mercedes.
Gheata.
Tigari.
S.
Covor rosu.
Geanta pierduta.
Extensii pe farfurii.
Pizza.
Vodka.
B52.
Vlad.
Vanatai.
Alcool.
Poienar.
Minciuni cu Dacia si defapt 3 ML in garaj.
Kiss Kiss Kiss.
Telefoane si mesaje indescifrabile.
Plimbari at 5 A.M. in chiloti pe strada.
Portofel uitat.
Trezire langa necunoscuti.
Tatuaje.
Picioare dureroase.
Nopti pierdute.
Putin somn.
" Hai acasa papusa." " Sunt pe stop"
" Hai la mine." " Sunt pe stop"
" I'm staying at a hotel till tomorrow .. Wanna go home baby? " " I'm on my period, sorry"
" Si eu ce primesc in schimb? " " Sorry ... Stop" :))
Unghii distruse.
Pipait at 6 A.M.
" Alegria Baby?" " Ohh ... Yes please."
" Mie va rog sa nu imi mai dati de baut dupa 3."
Mahmureala.
Mc Donald at 9 A.M

Short story of my last 48 hours.
Si totusi ... Unde se afla Alex in lista de mai sus ....?
In mintea mea ...?
Sau macar pe undeva ...?

Neah. Nicaieri. Super, mi-am revenit.
Till tomorrow baby :* I need my rest .... Because thursday it will start all over again.



Comentarii