Leave your heals on.




S.


I've left L.

Si ma uitam la ea, my soul sister, pierduta.
B ..... I miss S. He hasn't call in 2 weeks.
Ridica o spranceana la mine si rade in usor in timp ce ma loveste cu perna.
Daca ai sti cat de pierduta sunt ... Pana si cea mai neinsemnificativa despartire doare .... I need S.

Si nu a trecut nici 2 ore de la gandul meu, cand casuta de la facebook plapaia deranjant.

" Wanna work out? " Hmm ... You know just exactly when to call. Parul imi sta ca dracu. Nu imi gasesc tigarile. Nu , nu ma duc. Ar trebui sa dorm.
" Hmm ... Yeah. When ? " Ohhh fuck Iulia !!!
" Now."
" Half an hour. I wanna take a shower. It's ok? " Ce naiba ma fac cu parul???
" Yes."

Bun. Dupa nici 30 de minute eram imbracata. Geaca de piele, pantaloni stramti, plic mare si tocuri. Lenjerie roz. Hmmm ... Si cat de mult ii plac tocurile.

Poarta pantaloni negrii si un tricou gri. Ce bine miroaseeeee ! S-a tuns. Parul ii este cu mult mai scurt... Insa la fel de frumos.


"Leave your heals on."
" Ok boss."

Hainele pe podea.
Soapte.
Sarut.
Muscatura.
Urme de unghii pe spate.
Durerea sinonimul placerii.
Bratele lui mari in jurul meu.
Semne pe corp.
Degetele lui in pielea mea.
Mirosul sau in narile mele.
Transpiratie.
Respiratia lui in ceafa mea.

Nu ma puteam misca. Nu ma lasa. Cu dreapta imi tinea ambele maini ridicate deasupra capului, in timp ce cu stanga ma strangea usor de gat in timp ce ma musca .
"I've missed you."
" Ohh ... S .... "

Going in.
Going out.
Climax.

" If you want, you can stay till tomorrow."
" No, call me a cab."
" Honey, you look lika a women, but have the brains of a men."
" Is that a bad thing?"
" I don't know ... But it's strange."







Comentarii

  1. scuze ca aduc vorba de el, dar nu ai mai vorbit cu A? ...
    nu tineti legatura, nu ati ramas prieteni..?? sunt doar curioasa si daca iti face rau subiectul asta nu trebuie sa-l abordezi. am vazut ca iti face rau sa scri despre el sau nu iti face deloc rau si esti indiferenta ca nu am mai gasit postari cu numele sau eticheta lui si daca nu vrei sa raspunzi te inteleg total:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Problema este .... ca am prea am ce sa scriu de A. ..... Nu vorbim. Cel putin de cand a fost in cluj ( cand am scris postarea aia "el m-am facut sa tip" de am spus cum l-am inselat cu aun a fost relatia noastra ) nu am mai auzit nimic de el.
    Dar nici nu as vrea ... Nu ma gandesc la el, decat asa in treacat sau daca sunt in Sibiu( asta este si motivul pentru care am stat o luna si ceva in cluj) .........

    Dar uite, in 22 am scris ultima data de el ....

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu