Nu !!!






" Pana vin eu duminica lasa, poate iti gasesti deja altul :) "
" Ok :) "

Regula de aur. Niciodata, dar NICIODATA in viata ta, nu ma trimite la altul .. Ca ma voi duce cat vad cu ochii, fara a privi macar o data inapoi.
Nu ma impinge spre altul.
Nu imi arata o realitate alternativa in care tu, ai putea sa nu existi ... Ca voi pleca.
In fond, asa s-a terminat si ultima mea relatie....

Astazi aveam chef sa scriu despre Alex..... Tocmai mi-am dat seama, ca fara sa vrea, el m-a indepartat, eu neefind de vina cu nimic. A consumat iubirea noastra asa cum arde o lampa de ulei.....Pana la fitil. Mi-a aratat cum ar fi lumea, daca el nu ar fi ... Si nu parea atat de groaznica. Nu era un capat de tara.
......... Si am evadat.

Azi l-am revazut, a fost in Cluj. Nu vroiam sa il vad. Mereu am impresia ca poate, doar poate, urmatoare data cand il voi zari, ma voi sparge in bucati... Insa intotdeauna ... E tacere. Nimic.

A venit cu una de mana. Credeam ca in momentul in care il voi vedea cu alta, voi fi distrusa .... Dar am ras. Am ras in sinea mea, cum nu am facut-o vreodata. In primul rand ... De incercarea lui jalnica si patetica de a trezi ceva in mine... iar in al doilea rand, de cat de urata putea fi faptura pe care o tinea de mana.
Nu stiu sincer daca am vazut fata mai urata, dar na, asta este partea a doua.

Stateam si nu aveam nici o treaba. Zambeam, radeam, ma simteam bine ... Cu iubirea vietii mele si actuala la doar un metru.
Cand am ajuns in casa am intrat in depresii.
Ma invarteam incontinuu in camera sub privirea panicata a Biancai vorbind singura :
"Tu, dar e normal sa nu simt nimic??? "
" Tu ... Dar nu a durut .. De ce nu a durut?? Ar trebui ca dupa un an jumatate sa simt ... Macar ceva, ceva mic acolo ... De ce naiba sunt asa?? De ce nu imi pasa?? De ce nu ma afecteaza?? Ar trebui sa ma afecteze .... Ar trebui sa fiu pe marginea prapastiei !!!
Anul trecut cand am aflat ca are prietena, Am plans ca pentru toata viata. Sufeream ca ultimul caine. 3 luni ... 3 luni nenorocite, am facut orice sa scap de durere iar acum .... Nu mai simt nimic !!! "

Bianca este inteleapta. Bianca de multe ori stie ce se afla in mine, desi eu nu am nici cea mai mica idee.
" L-ai iubit Iulia ... Dar nu il mai iubesti. Tu ai suferit dupa relatia asta cat inca erai in ea ... Si l-ai lasat cand nu a mai ramas nimic ...
Problema este ca nu vrei sa accepti ca l-ai uitat. Ca el, nu mai inseamna nimic pentru tine."

Dar sincer .... Chiar ma omoara faptul ca pot fi asa.
Ar trebui sa ma dau cu capul de pereti, nu sa ma lamentez seara de altul !



Si lasandu-l pe Alex la o parte ..... Nu frate. Tu nu ai voie sa imi spui ca ma pot duce la altii. Tu trebuie sa ma suni, sa vrei sa ma vezi, sa vorbesti frumos si sa ma ti langa tine !!!!
Tu trebuie sa imi iei un trandafir pentru simplu fapt ca este miercuri si ca sunt frumoasa .... Tu trebuie sa te plimbi de mana cu mine prin parc, in noptile calde, sub lumina stelelor .... Tu trebuie sa ma conduci acasa .... Tu trebuie sa lupti pentru mine .....
 Tu trebuie sa ma faci sa ma indragostesc .......



Ca fara iubire, sa fim seriosi, sunt un dezastru ambulant.




Comentarii