B.





Imi pare rau....


Nu trece un minut. Un nenorocit de moment, in care sa nu ma gandesc. Nu sti ce este in capul meu si nici nu ti-ai dori iubito ... Pentru ca ai fi in fata unui cub rubic al naibii de greu si al carei solutie se va gasi doar in timp.

Eu ... Pur si simplu incerc sa imi dau seama ce simt. Asta este cel mai groaznic ca habar nu am ... Ce se afla cu adevarat in mine.
Nu stiu daca il iubesc sau l-am iubit cu adevarat vreodata.
Nu stiu daca imi lipseste.
Nu stiu daca ma voi mai indragosti de cineva la fel ....

Tot ce stiu este ca in mine e negru.
Nu se mai afla pic de emotie, incantare ... Doar ura si resentimente.

Sunt constienta ca nu ar trebui sa gandesc asa. Stiu asta prea bine. Stiu ca ar trebui sa imi vad de viata mea si sa imi construiesc alta din nou ...
Dar cum sa fac asta iubito ... Cand la fiecare pas sunt bantuita de tot ce a facut el ...?
Cum sa ma atasez de cineva si sa nu ii mai resping... Cand ma uit la ei si ma gandesc "Da, o sa fi ca el. Te poti duce dracu de acum."

Vreau sa sufere. Vreau sa ii fie rau. Vreau sa planga in viata asta macar jumatate din cat am plans eu pentru el. Vreau sa regrete. Vreau sa se uite in urma si sa isi spuna in cap " Na ... Ca m-au ajuns blestemele."
Iar eu .... Sa ma uit catre el si sa rad.
Imi pare rau ca zic asta ... Dar nu imi voi gasi linistea vreodata pana nu voi sti ca lui ii va fi rau.

De astazi am incheiat orice legatura. Nu voi mai scrie despre el, chiar daca ar insemna sa am doua postari pe luna.
Nu vreau sa ii mai aud numele sau sa il pronunt.
Nu exista si nici nu a existat.


Iar singura data cand cineva apropiat va avea voie sa imi spuna ceva despre el .... Va fi doar daca ar avea un accindent sau a murit.
Oricum eu l-am ingropat de mult ........

Imi pare rau ca te enervez. Ca reactionez asa ... Dar chiar nu vreau sa mai stiu nimic de el. Nu ma intereseaza ce face, cu cine si unde. Din partea mea sa se duca toti dracului sau sa le toarne careva acid sulfuric pe fata.
E simplu ... E clar. Nu vreau.
Momentan sunt capabila doar sa urasc.

Si iti promit tie ... Ca niciodata nu ma voi mai intoarce inapoi.
Imi pare rau Bi ... pentru tot. Pentru cum ma simt, pentru cum ma comport, pentru ce spun .... Si mai ales pentru ca ajunge sa te afecteze si enerveze pana si pe tine. As vrea si eu sa incetez.
Si as vrea din tot sufletul sa nu trebuiasca sa treci prin asa ceva in viata asta ....





Comentarii