Ce mai faci Iulia?







Drama. Viata mea, intr-un cuvant.
Trebuie sa fie ceva mereu complicat. Daca nu, te plictisesti, Nu-i asa Iulia?

Hmm.
Unul care ma iubeste si ma are ziua , dar caruia trebuie sa ii frang inima.
Unul care ma vrea.
Unul cu care imi petrec toata ziua vorbind.
Unul cu care imi petrec toata noaptea vorbind.
Unul la 1700 de km departare.
Unul care ma are noaptea.
Unul care inca imi este in ganduri.

Honey ... You got to decide.
But I want all of them ... and no one in particular.

Si totusi ... Iti pasa de vreunul in mod special?
Imi pasa de toti ... Si de nici unul.


Of Iulia ... In ce te-ai bagat iar .....

Minciunile incep sa se incurce intre ele. Uit ce varianta am spus si cui. Fac confuzie intre ei. Este greu sa iti imparti ziua vorbind cu 5 barbati si gandindu-te la inca 2.
Ii ignor pe unii in speranta ca poate isi vor da seama si vor pleca de bunavoie, fara sa trebuiasca sa ii poftesc eu afara.
Nu m-am intalnit cu nimeni in ultimele zile. Am preferat sa incerc sa imi fac ordine in ganduri .


Si stau aici, pe treptele reci, privind ploaia. Cu leptopul in brate, tigara in dreapta si uitandu-ma ca o maniaca la telefon.
Dintre toti, unul imi ocupa gandurile de o saptamana buna. A young one ....  He's the main reason I want to go home, and "release" the others.


Sibiu, we will meet again in 2 days :*






Comentarii

  1. Alex este acel young one ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu. Alex nu mai face parte din viata mea de mult si nici nu i-as oferi ocazia sa mai faca vreodata.

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu