Feeling like a rainy day





Imi e dor de Bianca !



Regula generala : Sibiul imi aduce aminte de Alex.
Baby steps honey ... Easy. Baby steps .
In time, it will pass.

Parca a trecut atat de mult timp ... Dar in acelasi timp, simt ca ne-am fi despartit ieri.
Sunt momente in care nu ma mai recunosc. Am evoluat .... Si m-am schimbat.
Sunt mai hotarata, mai orgoliasa, mai puternica ..

Dar mai presus de orice, sunt fericita.
Nu meritam ce mi-a facut Alex. Nu meritam nici macar un sfert ... dar sunt multumita ca am facut parte din relatia asta. In felul asta, am invatat sa fiu fericita singura, fara nici un barbat in jurul meu.
Am invatat sa nu mai depind de persoana de langa mine.


Dar singurul lucru rau din asta ... E ca nu voi fi capabila sa am o relatie, cel putin o buna perioada de timp.
Imi e frica sa ma implic.
Fug de "commitment" ca de nimic altceva.

Si stiu ca imi va fi greu sa mai iubesc, iar asta este al naibii de trist.

Am inchis orice portita in care poate eu si el vom mai fi in viitor noi, in momentul in care am scris cum l-am inselat cu S.
Sunt sigura ca a aflat, si sunt ferm convinsa ca niciodata, cel putin din orgoliu, nu se va mai apropia de mine.
In fond ... Asta a fost si scopul. Sa ma asigur ca nu se va intorce in cateva luni inapoi si imi va da lumea peste cap.


Insa ... Cel putin sunt singura cu mine, nu sigura in doi.
Si ..... Sunt fericita si multumita de cum decurge viata mea, iar in clipa asta, nu as schimba nimic.



Ps. Tonight I have a date with the young one .




Comentarii

Trimiteți un comentariu