Trezire la realitate










30 de grade pe autostrada, dar in departare muntii inca aveau zapada.
160 la ora.
Fumam pierduta pe geam, in timp ce M ma studia atenta, incercand sa scoata doua , trei cuvinte de la mine.


- Si totusi, ce ai?
- Nu stiu. Ma gandeam la seara de vineri....
- Totusi, ce ai vorbit iubita cu A ?
- Multe ... i-am spus ca cel mai bun lucru care l-am facut in viata a fost sa il parasesc ... Si l-am intrebat daca ma uraste ca l-am inselat. A zis ca nu. Ala a fost momentul cand am inceput sa beau. Adica totusi ce dracu?? Ar trebui sa ma urasca ! Sa nu se poate uita la mine !!! Cum sa stau in fata lui si sa ii explic ce bine imi era cu altul ??
- Lasa Iulia ... Sti ca este inca copil ...
- Stiu dar totusi ... Ma enerveaza ca daca il vad, imi amintesc ca uneori era bine ...
- Iulia, nu era bine. Tu o luasesi razna.
- Da M .... Dar uneori ca in cazul de fata, imi e dor .. Rar, dar imi lipseste.
- Tu fata, este cazul sa iti revii. tu esti o doamna. Tu nu stai sa se joace unul cu tine. Tu ai facut tot ce ai putut pentru baiatul ala si daca el a fost un prost, nu ai ce sa faci. Acum esti Iulia pe care am cunoscut-o. Esti puternica, frumoasa, indrazneata, care nu pune botul la tot ce spune unul si altul. Care ii invarte cum vrea pe degete. Cat timp erai cu el tu nu erai fericita Iulia. Toata ziua erai inchisa in casa, depimata. Erai intr-o competitie continua pentru inima lui. Te dadeai cu capul de toti peretii doar ca sa fie bine si nimic nu ii convenea Iulia !!! Aduti aminte ! De cate ori ai plans de cand l-ai parasit? Uite-te acum la tine ! Uite-te ... Esti impacata. Esti linistita .... Esti Iulia ..... Nu Iulia lui Alex. Baiatul ala doar te tragea inapoi de la drumul tau.
- Nu am plans de cand ne-am despartit nici macar cat plangeam intr-o saptamana cand eram impreuna.
- Pai vezi? Iti este mai bine fara el .... Crede-ma. Se vede pe fata ta. Si e normal ca dupa atata timp, uneori sa ii simti lipsa.
- Stiu ca imi e mai bine fara el .... Doar ca imi lipseste sa fiu indragostita.
- Iubita ... Cautam altul !
- Dar M ... Sincer nu am nici un chef. Toti ma plictisesc groaznic. Nu sunt in dispozitia mea de inimioare, floricele si fiorii.
- Tu esti ingrozitor de realista de la un timp.
- Vai, dar multumesc ! :))


Si uite asa, femeia asta mi-a luminat in cinci minute toata ziua. A sters orice gand dubios ca poate as mai avea vreun sentiment pentru cel de dinainte, si a inlocuit totul cu viitorul. Cu cine sunt si cineva vreau sa fiu.

I've missed you M.








Comentarii

Trimiteți un comentariu