Alex. Seara. Depresii.






Love .... Fucking love ...


I miss being in love.

Cum te transformi dintr-o persoana care respira iubire ... In ceva care sa nu mai doreasca sa simta asa ceva ...?
Ma simt singura.
Nu imi plac inceputurile de relatie. Prefer partea aceea, unde deja s-a instaurat obijnuinta . Imi e dor sa ma tina cineva seara in brate. Sa simt un corp cald langa al meu ...
Imi e dor sa am cui gati.
Imi e dor sa incerc sa ma slafuiesc ca persoana pentru cel de langa mine ....
Si cel mai dor imi este .... Sa aud un " Noapte buna, te iubesc." .............

M-am gandit mult la ce mi-a spus Bianca, cum ca eu tanjesc sa sufar dupa Alex.
Nu cred ca sufar dupa el ... Nu am cum, insa, sufar dupa relatia noastra.
Nu imi e dor de el ... Cat imi e dor de "Noi".

Imi e dor sa imi doresc sa ma duc acasa, sa am pentru cine merge .... Imi e dor sa ma uit la cineva si sa ma gandesc "Mi-as petrece o viata langa tine."
Imi e dor sa ma plimb prin mgazine pentru barbati si sa incerc sa gasesc ceva ce i-ar placea ... Asa , fara motiv.

Doamne Alex ... Imi e atat de dor de noi ...Imi este atat de dor de stabilitate ..... Imi este atat de dor sa imi fie dor de tine !
Imi este dor sa te iubesc si imi lipseste si sa sufar dupa tine ...
Sa plang si sa ma agit pentru toate tampenile pe care le faci...

As vrea sa fie in fata mea. As vrea sa tip la el, sa il pleznesc, sa sparg farfurii, sa urlu de sa ma auda toti vecinii, sa sfarsesc plangand in genunchi ....
Pentru ca il urasc ca m-a invatat ca viata nu se termina cu el ... M-a facut sa nu il mai iubesc ... Si m-a obligat sa il uit si sa renunt la el ....

Atat de mult as vrea sa pot spune si sa cred ca lumea mea se termina in el ..........
Imi este atat de dor sa il iubesc...
Imi este atat de dor de noi ....


Nu stiu daca ma simteam atat de parasita si deprimata daca nu m-as fi hotarat azi, ca luni sa imi modific tatuajul .. Si sa imi fac altul.
Unul pentru un nou inceput, o noua viata .

Imi este mult prea frica sa ma debarasez de tot si de noi inceputuri ........
Prefer sa ma intorc in trecut, decat sa risc si sa infrunt viitorul.





Comentarii