Please ... Don't love me.





"Pana si diavolul a fost odata inger ....."






Ce faci fata draga cu tine si viata ta ...?


Nu suport normaliatea. Comunul. Cer liniste, iar cand o gasesc creez taraboi. Visez la dimineata, dar traiesc noaptea. Spun in stanga si in dreapta ca mi-as da viata pentru iubire, dar cand o intalnesc o alung.

Visez la un haos organizat. Traiesc pentru dezastru. Am o placere sadica de a imi nimici sentimentele si tot ce insemn eu, doar de dragul de a ma reconstitui de la 0.  Doar ca de fiecare data, sa existe un rezultat mai finisat, mai perfect ca cel de dinainte.

Iubesc dezastrul si ma iubesc pe mine.

Cand lucrurile pastreaza o traiectorie calma si linistita, in mine se instaureaza panica.
Imi e ciuda ca nu pot fi ca celelalte femei.
Ca nu ma pot multumi cu tot ce este comun si real ....

Am ocazia de a face parte dintr-o relatie. O relatie in care sa contez, o relatie cu plimbari sub clan de luna, pupici , imbratisari si flori. O relatie in care cel de langa mine ma priveste cu dragoste si imi saruta mana.

Am intalnit barbatul ideal. Destept, frumos, care se uita la mine de parca as fi singura femeie de pe pamant. Ma simt iubita si apreciata.
Ma simt protejata si in siguranta.

Si totusi ...? Ce fac eu?
Ma invart ca un titirez prin camera inundata de razele soarelui de primavara, in cautarea unui "Exit" mare si rosu.
A fost de ajuns sa ma obijnuiesc cu ideea " Este al meu" ca acum sa nu il mai vreau ... Sa nu mai existe fiorii si incantarea.
De ce Doamne imi trece atat de repede?
De ce caut haos si nu ma pot multumi .... Cu iubire?


Nu iubi niciodata pe cineva care iubeste sa scrie. Inspiratia piere cand totul este comun si frumos .... Iar in fuga dupa subiecte si sentimente, nu va avea nici cea mai mica remuscare in a te parasi doar pentru a nu se simti complet si a putea scrie despre asta.
Si daca iubesti ... Nu arata niciodata. Fa-i rau, ca sa poate sa se descompuna ... Sa simta. Sa doara .... Ca sa te poata iubi la randul sau ... Pentru ca ii nu ii faci bine.
Femeile care scriu sunt incomplete. Cauta noaptea, cauta dragostea unde nu este. Cauta emotii, suferinta, rau, negru...
Daca nu poti oferi asta ... Stai departe sau doar iti vei face rau.



Sunt un demon de femeie.







Comentarii