De asta am plecat.








Aveam un chef nebun sa scriu despre el. Ce ... Nici eu nu stiam exact. M-am trezit in mezul noptii cautand tigarile ca disperata si rememorand conversatia cu o prietena .




.............................."

- Spune-mi ... Cand ai stiut ca ii asa ... over? Ca intre voi lucrurile nu se vor repara vreodata?
- Cand am realizat ca iubeasc mai mult amintirile si ideea de "Noi" decat pe el. Atunci am fugit mancand pamantul in bratele altuia.

.................................... "



Cateodata trebuie sa pleci chiar daca nu vrei. Pleci .... Pentru ca suferi. Nu conteaza daca mai iubesti, daca te iubeste , daca orice daca , pleci cand incepe sa fie mai mult chin decat fericire.
Uneori chiar trebuie sa renuntam.

Cineva m-a intrebat azi daca sunt bine. Cred ca sunt mai bine si mai stabila emotional decat am fost vreodata. Fara el, m-am regasit pe mine.
Si nu regret nimic.
Nu regret ca l-am lasat sa isi puna asa o mare amprenta asupra vietii mele.
Nu regret ca i-am oferit tot ce am putut din orice perspectiva.
Nu regret pentru ca l-am lasat sa ma joace precum o marioneta...
Nu regret nici timpul petrecut impreuna ....
Si in orice caz, nu regret deloc ca l-am inselat, mintit in tot acest timp si ca mai mult ca sigur in acest moment ma priveste ca pe ultima femeie din lume.

Daca nu se intamplau toate astea ... Eu nu eram persoana care sunt astazi.
Iar pentru asta .... A meritat cu varf si indesat tot ce am suportat de la el.

Nu sunt completa. Stiu asta. Mai am unele parti de slefuit pana ma voi transforma intr-un diamant veritabil ... Dar cel putin stiu ca sunt pe drumul cel bun.

Adevarul este ca astept cu nerabdare sa ma indragostesc si sa imi fie franta inima din nou. Atunci ... Poate voi fi femeia la care visez de o viata sa fiu.
Inca am inima. Inca ma las ghidata de sentimente.

Sunt in situatia in care trebuie sa frang inima cuiva. Imi e greu.
Stiu ca voi fi cum trebuie, atunci cand voi fi in stare sa calc peste cineva fara sa imi pese.

O umbra frumoasa .... Ceva blond, cu buze rosii, care te priveste de langa bar, zambind. Stiind ca vei musca momeala si care nu va avea nici o problema in a te calca elegant pana nu va ramane nimic din tine. Fara regrete. Fara sentimente. Fara nimic.
That's what I want to be.
A strong and heartless one.





Comentarii