Despre vara si prostii








De la un timp, eu cu "Nu" suntem foarte buni prieteni. O viata intreaga am trait doar pentru a le face pe plac persoanelor din jurul meu ... pana l-am descoperit pe "Nu".

Nu vreau sa vin acasa.
Nu vreau sa ma intalnesc cu tine.
Nu vreau sa iti vorbesc.
Nu vreau sa avem vreo legatura.
Nu am nevoie de tine.
Nu vreau sa ies.
Iar astea sunt unele din putinele exemple in care imi imbratisez dragul meu prieten ....

M-am schimbat. Nu stiu daca se vede, dar se simte. Pe zi ce trece sunt tot mai uimita de gandurile si ideeile mele.
Uiteandu-ma la news feed pe facebook, privirea mi-a ramas blocata pe o poza cu un mesaj scris cu majuscule :
VARA ASTA TE VREAU ........ DOAR PE TINE.
Si nu mare mi-a fost mirarea ca in mintea mea a vorbit o voce usor in surdina ... " Vara asta ma vreau ... Doar pe mine."

Nu am chef de relatii. Ma plictisesc mai repede decat in mod normal. Am nevoie de focuri de artificii. De intalniri care sa ramana maxim 3 la numar cu aceeasi persoana, care sa nu doreasca sa se implice prea mult in viata mea.
Am o existenta destul de haotica, nu multumesc.
Si mai este si problema ca .... nu as putea momentan sa iubesc pe cineva, inafara de mine. Desi as vrea, dar ceva ma impiedica sa pun un barbat mai presus de mine.
Sunt si orgolioasa. Mi s-a dezvoltat caracteristica asta pe care nu o credeam posibila vreodata.

Si ce vreau pentru vara asta ?
Sincer nu stiu nici eu exact.
Vreau agitatie. Vreau nopti pierdute, alcool, venit in zori acasa cu durere de picioare.
Vreau soare, mojito si bronz.
Vreau plimbari de mana in parc noaptea, in rochite vaporoase si pahare de vin rosu in Piata Mica.
Vreau sa fiu mai bolnda si mai slaba ca acum si cel mai important .... Sa fiu fericita.
Vreau pe cineva langa mine care sa imi ofere libertate. Sa nu ma judece, sa nu ma sufoce, sa nu ma iubeasca.... Doar sa ma placa si accepte. Sa il vad de maxim 3 ori pe saptamana si in rest nici sa nu ii vorbesc ....
Vreau detoate ... Doar relatii nu.

It reminds me .... Ar trebui sa ma despart de L. Nu am dispozitia necesara de pupici si inimioare.





Comentarii