Si o sa ma cauti in toate femeile







" Daca ai inceput sa te indepartezi si nimeni nu alearga dupa tine, atunci continua sa mergi."
 Si daca alearga desi ai
prefera sa nu o faca ... Ce faci?



Singurul motiv pentru care as vrea sa fiu acasa ar fi un pahar de Jack. I need whisky.

Este miezul noptii. 12 fix. Telefonul palpaie, mesaj "Love" :

"Cred ca vei fi the best thing I never had ..... "
" So .. it's over? "
"Yeah ... i think so."
" Can i ask why? And I want a really good reason."
"Pentru ca mi-e rusine. Pentru ca nu stiu ce se intampla cu mine. Pentru ca sunt bulversat. Pentru ca ma voi duce acasa unde ma voi imbata si culca cu vreuna si nu vreau sa te mint. Pentru ca au trecut doua saptamani si cred ca te iubesc."
"Sa inteleg ... Vrei sa ma parasesti pentru ca tu crezi ca ma iubesti?"
"Da Iulia. Este mult prea mult pentru mine. Nu ma mai recunosc. Nu stiu ce ii cu mine. Niciodata nu mi-a pasat de cineva ........ pana la tine. Si e mult prea mult pentru mine."
" Ok. Vezi sa nu iti para rau vreodata."


Si uite asa .... Dorinta mi s-a indeplinit.
Am tras o gura mare de aer in piept, si am iesit pe balcon. Mi-am aprins o tigara pe care nu stiu cum am fumat-o printre gandurile mele. Intr-un fel imi pare rau pentru el. Cred ca este greu sa fi tare o viata intreaga ca apoi sa cazi intr-o fantana de vulnerabilitate si sentimente total necunoscute.
Stiam prea bine ca va ajunge sa ma iubeasca iar asta il va distruge .... La fel de bine cum stiam ca eu nu sunt in locul necesar al mintii de a fi tot ce isi doreste el.

Imi pare rau ca am ajuns sa aduc un barbat in halul asta de vulnerabilitate. Nu asta era intentia mea ....
Stiu cum este sa iti fie frica de sentimentele tale. Sa incerci sa te controlezi si sa nu poti. Sa te uiti in oglinda si sa nu te recunosti. sa vezi o umbra de om.
Imi pare rau L ....

Am adormit la 5. M-am zavrcolit ca niciodata. Am refuzat sa beau cafeaua de dimineata si sa ma ridic din pat. Din cealata parte a camerei se auda in surdina " No matter what I do , all I think about is you .."
Sar ca arsa si raspund.
"Da L , spune. Ce s-a intamplat?"
" O sa ma ierti vreodata Love?"
" Pentru? "
" Pentru ce ti-am zis aseara .... Incerca sa ma intelegi, nu stiu ce se intampla cu mine, dar stiu un singur lucru...."
" Care ar fi ? "
" Ca ii posibil sa fi cel mai bun lucru peste care am dat si ca nu vreau sa te pierd ..."
" Ok .... "
" Doar ok ..? "
" Ce ai vrea sa iti spun ? "
" Nu stiu ... Dar chiar regret tot ce ti-am spus. Promit ca nu voi face nimic ca am nevoie doar de tine Iulia. Te rog gandeste-te si tu weekendul asta la noi si daca ma mai vrei .... "
" Bine. Ma voi gandi."




Dar eu nu vroiam ca tu sa ma mai vrei .... Eu sunt raul, nu binele !





Comentarii