It's okkk




E cald. Ma ridic din pat tinta la aparatul de expresso. Dupa lapte, scortisoara si miere, cafeaua e gata. O camasa larga si chiloti, cu Libertatea si Adevarul ma indrept catre terasa sa imi incep si eu ziua cu bine.

Sunt ok. Nu extraordinar de bine, dar ok. Viata nu mai este atat de complicata in momentul in care stergi din ea tot ceea ce iti face rau.
Acum doua zile, lista de Fb s-a imputinat cu 10 persoane. Persoane care intr-un fel, indiferent cat de mult insemnau, erau genul care creeau nervi, stres si scandaluri.
Nu am nevoie de asa ceva, imi pare rau.

In 2 ore ma urc in autocar cu destinatia Cluj. Second home mereu ma linisteste. A, see you in a few days :*

Comentarii

  1. Si eu ma simt la fel. Imi place fraza! "Viata nu mai este atat de complicata in momentul in care stergi din ea tot ceea ce iti face rau."

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur daca ocazional, cineva se mai regaseste si aici :*

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu