please love me L.




Doamne ce frumos te puteam privii....


inca o seara pe care o sfarsesc cu inghetata si cola langa mine, uitandu-ma la un film siropos...

nu ma mai recunosc. pe parcursul drumului, m-am pierdut.
in locul "meu" a aparut o persoana sensibila si vulnerabila.

azi, m-a chemat in oras genul de barbat pe care il asteptam de vreun an. am refuzat. m-am schimbat, sau mai bine spus, tu m-ai schimbat.
anul trecut, pe vremea asta, eram de parere ca sunt cel mai rau lucru care i s-ar putea intampla unui barbat. acum, am ajuns prototipul iubitei ideale, dar nu am pentru cine.

tu nu ma vrei, sau cel putin nu o faci cum simt eu ca ar trebui.

oficial, tot ce imi doresc acum, este ca tu sa simti pentru mine macar jumate din cat simt eu.
te iubesc, si doar de iubire am nevoie, de a ta tenismenul meu scump.


Poate n-ai stiut sa pui
C-un cuvant la locul lui
Tot ce iti doreai sa-i spui

Poate nu i-ai aratat
C-o iubesti cu adevarat
Poate ai uitat

O fata ca ea merita toata pretuirea ta
O fata ca ea nu gasesti altundeva
Pe-o fata ca ea trebuia s-o iubesti ca pe o stea
O fata ca ea,s-o iubesti cat te iubea

Poate n-ai stiut sa fii
Langa ea sa o sustii
Ceas de ceas,zi de zi

Poate n-ai stiut sa vezi
Ce comoara imbratisezi



Comentarii

  1. so i have no idea what this says!
    but i just wanna let you know that i've started to blog again, and I remember you checkin out my blog alot
    fahsionismyforte33.blogspot.com
    your blog looks great too

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu