I'll be waiting


hmm.
visul meu de azi noapte in care proful de sport ne punea la alergat pe plaja, s-a intrerupt brusc. L se juca cu un copil mic si frumos, iar eu ii priveam zambind. s-a ridicat, a venit langa mine, mi-a pus copil in brate si m-a sarutat pe frunte. apoi m-am trezit.
cat de mult imi poti lipsi, incat am ajuns sa visez si un viitor cu tine, desi stiu ca in cateva luni te vor vedea pentru ultima oara.

mi-e greu sa scriu. totul decurge ... normal. nici prea bine, nici prea rau. nu ii nimic care sa ma dea peste cap atat de mult incat sa simt nevoia de a scrie.

am inceput sa nu mai timp nici pentru mine, apoi timp, ca sa ma gandesc la tine...
m-am obijnuit sa fiu tot pe fuga, desi cred ca ma degraba fug de tine. fug sa nu doara.
dar pana si in cele mai calde si placute momente, cu greu ma pot abtine sa imi aduc aminte de tine.

in cel mai bun caz, te vad in 2 saptamani. in cel mai rau... intr-o luna.

te vreau acasa. vreau sa stau in pat, in bratele tale, sa inchid ochii si sa imi imaginez ca as putea ramane acolo pentru totdeauna.


ce rau imi poti lipsi....




Comentarii