multumesc





sunt femeie. nu ma obliga sa nu mai fiu.


nu stiu ce vreau sa fac cu viata mea. totul se divide si imi da cu rest.

daca voi accepta sansa asta, probabil iti voi fi recunoscatoare toata viata.
tu m-ai schimbat. m-ai facut sa simt intr-un moment in care nu stiam ce inseamna sa am sentimente.
m-ai readus zambetul pe buze.
m-ai facut sa am teluri in viata.

Danemarca a fost o gluma la inceput. am inceput sa o iau in serios in momentul in care tu mi-ai spus ca pleci. mi s-ar frange inima la propriu sa te vad plecand. sa stau in orasul asta, si sa ma intreb ce ar fi daca ai fi ramas. sa cutreier strazile, trezindu-mi amintiri, cautandu-te pe tine.

am ales calea usoara, sa fug. sa o iau de la inceput. sa plec si eu, intr-un loc unde nimic nu imi aminteste de tine. unde voi avea alte preocupari,decat sa imi inteleg cursurile in engleza si nu voi avea timp sa te plang pe tine.

mi-ai trezit o parte pe care o credeam uitata de mult.
din dorinta de a fi cu tine, am redevenit aceea iulia care eram odata. am terminat-o cu materialismul, drogurile si alte tampenii.

sti cine sunt cu adevarat?
sunt fata aia, care se uita cu ochii mari, plini de dragoste la tine.
care si-ar fi dorit o viata cu tine.

recunosc, daca mi-ai cere, as ramane.
in fond, de asta plec. daca tu nu mai esti aici, nici eu nu am pentru ce ramane.
sunt femeie. o fiinta sensibila, guvernata de sentimente.


multumesc L.
multumesc ca mi-ai schimbat viata.
multumesc ca ai aparut in momentul in care aveam cel mai mare nevoie de cineva.



Comentarii