gandac de bucatarie




hmm. vreau ciocolata. am nevoie de ciocolata. ma indrept spre dulap, si nu am, asa ca ma multumesc cu biscuiti.
dupa fiecare cearta, sau lucru care ma enerveaza, mananc ciocolata. ma calmeaza.

sunt binedispusa, incredibil avand in vedere cearta noastra. sau cred ca mai bine spus ar fi " cearta mea", pentru ca tu nu te certi cu mine, nu iti pasa atat de mult incat sa te enervezi.

si am trecut pe langa oglinda.
si mi-am amintit ca sunt frumoasa.
ca merit mult mai mult.
ca si de ma vei iubi vreodata, sau ai facut-o, nu a fost asa cu as fi meritat.
iar acum, chiar stiu, ca sunt prea buna pentru tine.
am de oferit atatea, dar tu nu esti omul potrivit.

erai un zeu. acum, esti doar un gandac enervant ce trebuie strivit ca sa nu imi mai deranjeze somnul noaptea si sa nu se mai raaspandeasca singur de nebun prin viata mea.

am plecat dupa ciocolata. :*


Comentarii