noapte buna


am inchis telefonul. ma scoti din minti intotdeauna. nu stiu cum de poti disparea undeva sa nu te mai vad si sa uiti dracului numarul asta de telefon. aberezi deja. acum parca ai fi altul. ai-a fost dor de mine!?! incredibill! si cand plangeam din cauza ta, atunci cum iti era??? aaa... stai ca ai uitat! si nu exagerez dobitocule! cm plans ca proasta pentru ca te iubeam si mi-era greu sa inteleg de ce te porti asa. acum nu te mai iubesc, si e mult mai simplu de inteles: pentru ca esti un nimeni care nu merita nimic deorece nu este in stare sa ofere nimic!


mi-ar fi placut sa nu fi plans dupa tine pe la colturile liceului cand nu ma bagai in seama. asta fiind pe vremea cand eu nu ii bagam pe multi in seama. mi-ar fi placut sa nu imi legat viata de tine in vara aia nebuna.
mi-ar fi placut sa nu ma lasi plangand atunci cand ai facut-o. sa nu ma minti de atatea ori. sa nu ma uiti de atatea ori. mi-ar fi placut sa nu visez ca vietile noastre pot avea un punct comun. atunci cand amandoi stiam perfect ca nu au.

stiu ca e stupid sa spun ca mi-as fi dorit sa nu se intample toate astea, cand de fapt, la un moment dat, am fost cea mai fericita ca s-au intamplat toate.

nu imi poti condamna raceala. odata, m-ai ranit prea mult.
ma duc la somn, tigara mi-am terminato de mult. o sa ma scriu de tine. cand imi vei lipsi, cand ma vei inebunii, cand voi suferi. nu cred ca astea au un sfarsit prea apropiat.

noapte buna L.
noapte buna Iulia.


Comentarii