I deserve somebody that'll treat me right


sunt obosita si satula.

ii adorabil ca nu ti-ar convine sa ma vad cu altii( desi probabil nu ai recunoaste niciodata) dar asta nu iti da nici un drept sa ma insulti sau sa vorbesti urat cu mine.

ii o diferenta intre cum erai la inceput, si cum esti acum. dar m-as fi asteptat la mai mult. cate luni sa ma stau asa? sa inghit fiecare tampenie si copilarie de a ta, asteptand o imbunatatire.
au trecut deja 2. dar oare in 3, 4 vei fi in stare sa te uiti in ochii mei si sa imi zici ca insemn ceva pentru tine?
nu ii de ajuns ca de 2 ori mi-ai scris p mess " paiiiii dacaaa nu imii pasa de tnnn mai vorbeamm acum??"

si vreau lucruri marunte, lucruri simple, banale, nu astept nimic grandios de la tine. as vrea de exemplu, sa ma saruti pe frunte. sa ma iei de mana pe strada, nu sa o fac eu. sa ma ti in brate. sa fi alaturi de mine, atunci cand am ceva.

cat sa mai astept... ca sa iubesti?
si nici macar asta nu ii problema cea mai mare. mi-e frica sa nu o fac degeaba. sa nu ma trezesc ca aproape un an intreg, am asteptat...... nimic.

ps. Happy Anniversary!
7 luni de cand ne-am sarutat prima oara.
( normal ca tin minte idiotule, pentru ca sa intamplat de ziua ta. chiar atunci ai venit din turneu, direct la mine. si mi-o parut atat de rau ca am uitat incat am zis "haii sa ill pup... ca de 3 luni tot incearca...)



Comentarii