over it






cum se cheama o "relatie" care te imbolnaveste?

cum se cheama o femeie care desi stie ca greseste continua sa o faca si sa cedeze in continuare?

o sa uit incet si sigur. de tine, de mine, de noi. si o sa ai un moment in care chiar o sa iti lipsesc.


s-au terminat zilele in care eram o simpla proasta. sstazi sunt o proasta orgolioasa si cu respect de sine, care nu se mai lasa calcata in picioare. astazi, am uitat de tine, idiotule.

am plans ca proasta pentru ca te iubeam si mi-era greu sa inteleg de ce te porti asa. acum am inteles: pentru ca esti un nimeni care nu merita nimic pentru ca nu e in stare sa ofere nimic in schimb.
luni intregi am incercat sa iti gasesc scuze ca sa ma consolez si sa ma mint singura. nu vroiam sa accept ce am langa mine.





si acum, sa imi amintesc ca tu nu ma meriti.
ca tu nu esti special.
ca tu nu ma apreciezi si nu ma respecti.
ca tu n-ai grija de mine.
ca tu esti egoist.
ca m-ai ranit.
ca nu-ti pasa ce mult ma doare.

ai fost prea preocupat de tine si de viata ta, iar a mea s-a dus dracu. si nici macar nu iti pasa. nu ti-a pasat niciodata. doar eu am fost atat de naiva si de proasta incat sa cred ca iti pasa...

iar acum sincer nu poti sa imi faci asta. sa imi spui ca nu vrei o relatie si sa te atasezi de mine ca in scurt timp pleci. am mai fi avut, 6 luni. si tine minte eu as fi plecat totusi prima...
tot ce ti-am cerut, a fost mai multa atentie.


mi-am inchis telefonul. nu vreau sa iti vad numarul pe ecran. nu vreau sa mai cedez din nou, in speranta ca poate te vei schimba. nu ai facut-o pana acum, nici nu o vei face.




fara o schimbare a dracului de majora, nu mai ai ce cauta in viata mea.

bye L.
wish you a happy life




Comentarii