I'v decided


"sunt obisnuita pana peste cap cu faze degenul"

si eu.

sunt obijnuita ca atunci cand imi este greu, sa fiu singura. sa nu fie nimeni langa mine.
de multe ori, nu am nevoie de un "dal draq , hai in club" ci mai degraba de cineva care sa stea cu mine o noapte intreaga. sa nu imi zici, nu mai plange, ci sa ma imbratiseze si sa imi spuna ca totul va fi bine.
nu ma refer la T. , pentru ca ea, mereu m-a ascultata si m-a inteles. poate asta ii si motivul pentru care nu m-am certat niciodata cu ea.

asta ii motivul pentru care stiu ca indiferent ce se va intampla, ma voi descurca. sunt mai puternica decat cred multi.
m-am decis, voi pleca.
nu am pentru ce, si mai ales pentru cine sa raman in tara asta.
proasta am fost si ca m-am putut gandi ca as putea ramane aici pentru tine. sa plecam in cluj impreuna, sa si sa raman in sibiu. pana la urma viitorul meu conteaza. baietii vin si pleaca, la fel ca prieteniile.

se pare ca am o gandire mult prea libertina pentru radicala din tine. Doamne fereste cum am putut sa vorbesc cu unu care se presupune ca tie ti-a fost doar amic, avand in vedere totusi ca si atunci aveai prieten de ceva timp.

infine.
in viata asta, singura persoana pe care ma pot baza, sunt eu.



Comentarii