3 weeks





"3 saptamani nu e mult... vorbim pe mess, skype si o sa treaca repede..."


dar nu sunt trista. sunt ok.
si din nou, a plecat. totusi, nici nu i-as putea cere vreodata sa ramana.
inteleg, chiar inteleg, desi tu poate nu crezi asta.
stiu ca de multe ori dintr-o luna, te-as putea vedea o saptamana, dar asta este viata ta, iar altceva decat sport, ce ai putea face?
nici prin minte nu mi-ar putea trece vreodata, sa iti cer sa ramai.
inteleg, antrenamentele, turneele, totul.

si la fel, sunt constienta ca poate nu intr-o luna, doua dar in 5, 6 tot trebuie sa ne luam adio.
dar mai avem destul timp impreuna, si tot ce vreau este sa il traiesc din plin. sa rad, sa zambesc, sa fiu mai fericita ca niciodata.

stiam de la bun inceput ca vietile noaste nu vor avea niciodata un punct comun, ca va veni o zi, in care te voi vedea pentru ultima data. de ce nu am putea fi fericiti pana atunci?
cel putin cum am fost in ultimele luni.

iti mai repet, nu am pretentia sa neglijezi nimic din cauza mea si nici nu as vrea. dar as prefera ca din cand in cand sa nu iti mai fie lene sa te ridici din pat(ca din 7 zile daca in 3 ai treaba dupa 7 seara) si sa ne vedem:x

drum bun, ai grija de tine, si vezi ce faci scumpule:)



see you in 3 weeks L.




Comentarii