forgive you?


el, stand langa ea, sarutand-o si tinand-o strans in brate. deodata, saturat de faptul ca ea nu reactiona, se intoarce cu spatele. ea, se pune pe el.
ea: (cu o voce copilaroasa) cei ma.. te-ai suparat? vrei sa te sarut...;)) ?
el:(cu zambetul pe bune) na hai, bate-ti joc acu
ea:( avand o revelatie ) uitete la mine. eu nu sunt ca tine. nu imi bat joc de persoanele care tin la mine...
se aseaza pe pat, cu spatele la el, si ochii in lacrimi.
el, luand-o in brate: hai, uita, uita tot ca iti faci singura rau, imi pare rau.
ea:.........

"eu nu sunt ca tine.."
si-a adus aminte.

de zilele in care ii plangea la telefon, iar lui nu ii pasa.
"degeaba plangi ca proasta"
"vezi ca vine una la mine, te sun cand termin cu ea, nu ma deranja"
"is slabit, ma simt rau, nu ne putem vedea" (dar seara era cu prietenii in oras)
"mamaa ce buna sa facut astaa"
"suntem amici care se poarta ca si cand sunt impreuna"


si sti? partea cea mai rea, este ca doare mai mult ca inainte, mai ales ca din 10 cuvinte, 9 trebuie sa te mint. intr-un sucit fel, cred ca nu iti spun adevarul, pentru ca cu cat imi arat sensibilitatea in fata ta, tu ma ranesti si mai mult.


nu o sa te iert niciodata pentru ca m-ai ranit.





Comentarii