prostule


in sfarsit, ma hotarasc si eu sa o termin odata cu "relatia' asta. sa nu mai imi fac nervi degeaba din cauza indiferentei si nesimtirii tale, sa incetez cu plansul degeabad , sa ma concentrez la lucrurile cu adevarat importante pentru mine, si sa imi reiau viata de unde am lasat-o in momentul in care ai intrat in ea.

pentru prima data dupa mult timp. am avut un weekend dragut. fara stres, fara lacrimi, fara tine L.
si a fost ok...

tu, in schimb, te-ai tampit. cand sufeream ca nu dai nici un semn de viata, nu conta.
cand m-am mobilizat in sfarsit sa te scot din viata mea, tu ce faci?
acum, incepi sa suni.
acum, vorbesti frumos.
acum, iti pasa ce fac.
acum, incepi si tu sa vezi cat m-ai ranit.
acum, imi simti lipsa....


acum, cand eu nu te mai vreau.
cand ma mint singura ca pot si fara tine pana o sa ajung sa ma si cred.



Comentarii