hurt


pe zi ce trece parca totul se inrautateste.
dupa toate ca am pe cap, bacul, meditatii peste meditatii, RIUFul, mai persisti si tu.

de dimineata, m-am trezit asa cum am si adormit. al dracului de deprimata si stresata. toata noaptea am visat numai texte in engleza, verbe , pe tine si pitipoanca.

trebuia sa punem punct joi, din clipa in care ti-am spus ca nu vreau sa mai faaci parte din viata mea. trebuia sa nu mai suni. sa nu imi mai scri pe fb si mess. sa ma lasi in pace, pentru ca am lucruri mai importante de facut decat sa imi pierd timpul gandindu-ma la tine.

dar nu. tu ai continuat. vineri, sambata, totul perfect, exceptand telefoanele tale. duminica, orgoliul meu de femeie ranita, ti-a pus o simpla intrebare la care doream doar un singur raspuns :
"pentru ca imi lipsesti"


me: " L. totusi de ce ma suni?"
L : "aaa nu iti convine? gata, de acum nu mai sun"

a fost de ajuns sa aud asta, ca sa sun eu. discutile din seara de duminica, a dus la cearta de luni, de unde, cand spre seara incep si ma calmez, cade bomba de la copil.
:pai cred ca este cu ea"


na, multumesc. multumesc ca din nou, nu pot trai dracului linistita. nu pot pleca maine, sa imi dau testul, doar cu mintea la engleza.

am nevoie de liniste si de spatiu. de timp, sa fiu singura si sa imi pun prioritatile in ordine (mai degraba sa incerc sa te exclud din first 3)


"mai traiesti, femeie?"
doar fizic.



Comentarii