...........


18 ani mi-au trebuit ca sa realizez cine sunt si cine as vrea sa fiu.
18 ani de "iubiri" care se stingeau la rasarit...
18 ani ca sa gasesc ce cautam de o viata, adica pe tine.

fiecare lucru bun, are un sfarsit. asa si cu noi... cand in sfarsit, dupa atata timp, gasesc iubirea, totul trebuie sa dispara.

"impreuna nu v-om fii daca vrei asta...v-om fii degeaba..deoarece mai vine o luna in care stau in sb..dupa careee vine bacuu si dupa bac am 2 luni turnee adica iunie iuliee..dupa caree august 15 cva de gen plec in US...
nu are nici un rost sa stau pt 1 lunaa..ce sa faac..sa ma joc dea relatiaaa
e f bn cum suntem acu..daca esti de acord bn daca nu nu am ce sa faaac...
stii bine ca nu sunt genuu sa pup fata in cur..sa zic tin la tine te iubesc scumpoo si tampenii de asteaaa foarte deees...ca nu sunt genu pur si simpluu...
si ma asteptam sa ma cunosti f bn...dupa toatee asteaaa...
care s-au intamplat cu noii
de tinut ti-am zis ca tin la tine..ce plm vrei sa iti dau msj din min in min sa iti zic..??? "

ce am putea face ca "cuplu" mai mult ca acum? sa ne punem in relationship pe fb? nu am nevoie... da, avand in vedere ca esti tot plecat, este bine asa cum suntem.

nu am realizat ca doar atata timp mai avem.
nu te voi mai certa. nu voi incerca sa te mai schimb. da, am nevoie de mai multa afectiune, dar avand in vedere ca in urmatoare 5 luni pana pleci, eu in cel mai bun caz te vad 2...
o sa ma bucur de fiecare clipa pe care o pot avea langa tine, sperand sa nu fie ultima........



Comentarii