trecerea printre ani.


acest sfarsit de an, sa dovedit a fi unul cu final neasteptat.

pe scurt: cabana"casa de vacanta" a unui pusti din brasov full de bani. magnifica casa, piscina,sala de jocuri etc.
10 sibieni, 20 brasoveni(trebuie relatat ca ftl erau oribile)
una bucata Teyto si una bucata Iulia- gorgeous.
deci nu am cuvinte. nu ca ma laud, dar chiar eram cele mai frumoase.

minim 20 l alchool (jack, tequila,absolut etc) deci, chestii bune.

povestea:
inceputul isi are radacini inainte de plecarea catre selimber pe cand cele 2 pitzi se pregateau de plecare. manata de un dor nebun... am plect catre pamira sa il vad p L. dupa 15 minute de povesti, m-am intors acasa, sa plecam la rev. pe drum, msg :

"am vr sa t pup k aratai ok:* dar erai preaa rujata:))) zimi, dak raman acasa, vii incoa cu mn in seara asta sa stam you and me?:*"

mesajul m-a dat peste cap complet. vroiam din tot sufetul, sa raman cu el. dar, nu o puteam lasa p Teyto. pana la urma, hoes over broes (prietenia inaintea oricarui bou)

cu inima usor broken, m-am urcat in taxi.
dupa un drum de 20 de minute, ajungem in fata unei case imense, unde in prag, ne asteapta T's boy. intram. plin de copii betii, dansand. oricum, nu era o priveliste urata.

ne facem comode, jackul ne zambea din pahare. unul, doi, trei... pana mintea si privirea imi erau incetosate, picioarele nu prea sigure pe ele iar pana si cel mai banal lucru ma amuza.

mi-am amintit, de mister impresii de bucuresti. ce gand imi vine in minte la starea de ebrietate pe care o aveam?
ca il iubesc.

si o sun pe andra. nu raspunde. il sun pe silviu, sa mi-o dea pe andra. ma scapa gura,inainte sa mentionez ca doresc ca vorbesc cu andra. a sunat ceva de genu:
"silviuuuuuuuuuu il iubesc p bitangu de varuto jurr p viata meaaaa"

de la celalalt capat al firului, aud in surdina :
" sunt L., nu silviu. telefonul lui este la mn"

totul a inghetat in mine. in minutul acela, totul sa prabusit si in interioru meu sa putut simti un "buufff" puternic. am dat-o rau in bara. dupa ce 3 luni am suspinat si asteptat dupa el, cand insfarsit, se vedea soare la orizont, eu ce fac?
imi "marturisesc" pasiunea pentru un copil de 16 ani.

deja am sters mesajele trimise, deci nu pot spune cu exactitate cate mesaje i-am dat. oricum intre 5-8 toate sunand ceva de genu:

"Luci iubirea mea, plsss iartamaa nu il iubesc pe copil...pe tine te adorr viata mea"

alcoolul este de vina si pentru umilirea de care am dat dovada.

mesaj from L.:
"un an nou fericit...iti doresc numai dragoste cu el impreuna dak e:))"
to kill me, parea o solutie destul de buna.
am stricat totul.din nou...

revelionul a fost destul de reusit inafara de incidentul cu L. am dansat, ne-am simtit bine, am ras, ne-am distrat.

dupa faza cu . , nu m-am putut oprii.... si...sa spunem doar ca la vreo 5 le-am marturisit prin msg "dragostea mea eterna", un ex boxer m-a sunat toata ziua si ma sperie, iar spre dimineata.... de iese la iveala ceva, im fuckd:)
teyto my love knows all:)

i wil never give you up or let you go. T, we are all alone,in this gossip world, but, you have me, and i have you. i a mess, but i know you are still here....


Comentarii