love line


nu cred ca ii prea normal sa iti placa ba de x azi, maine de y etc.

oricummmm conteaza ca mi-am gasit alt hobby. sau regasit...?( ne-am int vreo 3 luni dar acum 6 ani, eram copii.my first kiss)
m-am saturat sa imi pierd vremea "plangand" dupa L.


am realizat ca nu am facut o lista cu "things to do in 2011"

-sa imi iau bacul cu nota mare
-sa intru la scoala superioara de aviatie civila si sa fac turismul in paralel sau sa intru la cluj(ma mai gandesc la ce facultate)
-sa uit naibii de L
-sa nu ma mai cert cu Andra
-sa nu ma cert niciodata cu Teyto
-o luna in Costinesti
-sa am o relatie doar de PRIETENIE cu Radu
-sa ma indragostesc de unu care chiar ma merita
-sa nu mai fiu"dragon" cum zice Andra
-sa mai slabesc (intre 3-5 kg)
-sa am o relatie
-sa plec din Sibiu

si quotes:

hoes over broes( asta mi-am promis cu T.)
peace love and room service(intelegere,sex,iubire,bani)
nu renunta niciodata la tine mai ales pentru un barbat
No man is worth your tears, and when you find the man who is, he'll never make you cry
Live the life you've dreamed
I don't care what anybody says about me as long as it isn't true
From my experience, honey, if he seems too good to be true,he probably is.
sa ma iubesc in primul rand pe mine


pe moment, astea sunt....


Comentarii

  1. ador felul tau de a scrie. e captivant.
    imi place. in unele posturi ma regasesc usor.
    sper sa-ti faci the "to do list" pentru un an mai bun:)
    ai grija de tine

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu