filmuletul

ieri a aparut cu mine, un fel de filmulet. nu stiu cine a facut profilul, sau l-a publicat si sincer, nici nu ma intereseaza. persoana langa care apar, mi-a fost aproape 3 ani de zile, cu bune si cu rele. nu am de gand sa imi cer "scuze" sau sa spun ca defapt nu sunt eu, nu ar avea nici un sens. prietenii adevarati, ii pot numara pe degetele unei singure maini, iar asta ii tot ce conteaza. nu ma intereseaza comentarile sau parerea altora. pana la urma, sa fim seriosi, toti o facem, singura mea gresala, fiind, ca m-am lasat filmata.

ps. pentru cel care a facut asta.
imi pare rau ca nu ma afecteaza , cum probabil ti-ai propus.
te rog sa imi scuzi lipsa de interes si insensibilitatea.

:*:*:*:*:*


and now, for my soul:

nu ma afecteaza ce ar spune alti oameni.
andra, teyto, ale, eliza, ma cunosc. stiu cine sunt, si stiau de chestia asta si inainte sa apara pe net.

singurul de care mi-e frica ... este L.

as vrea sa nu afle. sa nu il pierd iar....
desi nu cred ca este posibil.
ar fi raiul pe pamant daca nu ar afla.
daca nu m-ar judeca.....

eram mica. eram proasta. eram indraagostita. eram naiva.




Comentarii