i wish....i need....

you.

stiu ca sunt egoista, dar ce ma fac fara tine...?
3 ani. cu bune, cu rele.
presarati cu iubire, minciuni, infidelitate, regrete. cel putin din partea mea....
stiu ca am gresit cu mult. si stiu ca nu am dreptul sa mai am nici macar vreo asteptare de la tine, darmite cerinta.
doar ca... in tot timpul acesta, mi-ai fost prieten, iubit, parinte.
tu m-ai iubit neconditionat. tu ai avut grija de mine....
nu vreau impacare sau lucruri de genul... am incercat de prea multe ori sa lipesc oglinda ce am sparto, dar mereu, se vedeau fisurile. niciodata nu a fost la fel ca inainte, indiferent cata rabdare si implicatie cereai.

astazi este prima zi, in care simt ca te-am pierdut.
prima zi din restul vietii mele, fara tine. fara sa raspunzi la telefon.
fara sa asculti prostiie pe care le debitez.


Comentarii