"perna mea miroase a tine"


m-am blocat bogul si sincer, nu am facut-o sa nu mai vada lumea ceea ce scriu, acesta fiind oricum un fel de jurnal si o parte importanta a sufetului meu, ci ca sa nu mai vezi tu....
cum ma plang si cat de mult te iubesc.

acesta este adevarul, si pentru prima data chiar cred. nu esti doar un moft.
te iubesc cu adevarat.

un timp, am reusit sa imi blochez sufletul. sa nu te mai las sa ma distrugi atat de mult pe dinauntru cum o faceai inainte...
sa ajung sa fiu imuna la replicile tale pline de sarcasm.

ieri in schimb, mi l-ai deblocat.
ieri am fost pentru prima data a ta.....
si sti?
intr-un fel speram sa fi egoist, nesimtit si sa dai in disperare ca ultimul nebun. plm mai is dinastia destui. asa ajungeam sa te dispretuiesc....
acesta era planul. sa iti dau si ultima parte din mine, care nu era a ta, iar tu sa iti bati joc de mine, asa cum mi-ai futut si sufletul.

m-am inselat amarnic... mi-ai aratat, ca si tu ai o latura sensibila
chiar nu era momentul idiotule.....



as vrea sa uit...

frica pe care o aveam cand ai inceput sa ma atingi....
siguranta pe care apoi am inceput sa o simt in bratele tale....
buzele tale pe corpul meu...
mirosul si gustul pielii tale....
eram fericita. si cum ai zis si tu... as fi vrut sa dureze toata noaptea....
sa iti simt corpul lipit in asa fel, de al meu...
sa nu treaca 10 secunde si sa vrei sa ma saruti...
sa nu te saturi de mine...

eram ca in filme.
doi care se iubeau la nebunie.....
sudoarea curgand ca apa de pe trupul fiecaruia....

pentru prima oara, a fost ceva mai mult decat fizic.
prima data cand am facut dragoste cu adevarat... cand am iubit din tot sufletul si m-am simtit iubita la randul meu.

aseara, am vazut o alta parte din tine.
o parte caruia ii pasa. daca imi place, daca mi-e bine, daca ma doare....
pe cineva care ma privea si saruta cu atata dragoste...
care avea grija de mine...

acum chiar poti zice, ca cu adevarat, iti apartin toata.
sunt a ta.

de aceea trebuie sa ma indepartez...
seara de ieri m-a facut sa realizez ca nu te-am uitat nici macar putin si ca am ajuns sa te iubesc si mai mult ca inainte.
acum , daca vrei, ma poti distruge in orice moment...
o sa incerc. sa rarim cu telefoanele, mess-ul, pentru ca nu as mai suporta nici o rautate din partea ta.

sunt prea fragila acum....

in minte inca imi suna cuvintele tale, cand te-ai uitat cu atata dragalasenie la mine si ai zis:
"sa vezi ce iti fac de ma faci sa tin iar la tine"

ne-am sincronizat prost.
cand tu ma doreai, pentru mine erai un simplu amic.
cand m-ai uitat... am inceput sa te iubesc....


Comentarii