goodbye L.


nu pot spune ca mi-a trecut de tot..... dar..... dar. nici eu nu stiu.
intr-un fel, gandurile mele s-au schimbat. din "cum sa il fac sa ma iubeasca" "il doresc" "imi lipseste" s-au indreptat intr-o cu alta directie "cum am fost atat de proasta?" "cum m-am putut uita la unul ca el" etc.
acum nu il mai vad frumos, din contra.
nu ma mai doare sa ii aud numele, primul gand care imi trece prin minte fiind... fraier.

pana la urma, cred ca a fost doar o scurta pasiune, un moft de al meu.

intalnirea cu A.C.(love) de ieri ma facut intrun fel sa realizez ca merit ceva mult mai bun.
unul mai frumos, mai destept, mai bine imbracat:">
nu L.

din nou , intrebarea:
de ce dracu l-am parasit??
ce oare a fost in capu meu??
totusi.... 3, 4 luni de intalniri zinice..... ii ceva.
si chiar ne intelegeam bine.

infine.... oricum, asta este intr-un fel.... un bye L.
nu ma gandeam ca va veni ziua asta chiar atat de repede.
vineri, cand ti-am spus sa ma ignori, cred ca doar atunci am realizat cu adevarat.
ca nu esti ceea ce caut, ceea ce vreau, barbatul de care am nevoie si ca merit ceva mai bun.

ai fost doar o gluma proasta.


Comentarii