de jos in prea preaaa sus :-s


calm.
linistit.
nu este momentul sa ne panicam....


5 kg!!!!!
5 KG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
intr-o saptamana. 7 zile.

eu mor....

de maine:

  • fara suc
  • fara ciocolata
  • prajituri
  • paine
  • sunca, salam orice!
  • cafea si ceai indulcit rau de tot
  • mancare dupa 6 (daca sunt pe punctul de a lesina... un mar)


voi manca:

  • supa de legume( fara carne)
  • salata de cruditati
  • iaurt 0,1% grasime
  • cereale fitness
  • paine neagra(jum de feliuta se accepta pe zi)
  • fructe(inafara de banane)
  • legume
  • cartofi fierti, coptii
  • gratar de pui
  • si asa... sa nu mor, o tabeta mica de ciocolata:">

am dezbatut si aceasta problema cu tatal meu, bine ca aparat de abdomene am, pt picioare,fese la fel, si saptamana viitoare, completam setul si cu o banda:">
asa nu va trebui sa merg la sala se se uite toti la mine cum ma chinui:-s

este deja grav, de maine nu mai am absente la sefu' leicu, si acum ma pun la abdomene, pana nu ajung cat balena ucigasa:-S

Comentarii